dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Da er det snart på`n igjen...tanta er ventet om 4-5 dager. Vi holder til på Riksen og har 6 egg på frys. Forsøket ble avbrutt i januar pga eggmodning. Flere?
Nea og juniors mamma Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Henger med fremdeles, starter uke 7 omtrent så da får vi se hvordan min kropp reargerer på tabl. Spennende, spennende
mipmip Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal sette inn egg neste uke dersom alt går etter planen. Holder også til på Riksen.
mipmip Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal sette inn egg neste uke dersom alt går etter planen. Har bare to egg på frys. Holder også til på Riksen.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Vil bare ønske deg lykke til Dollypopp Ja, og dere andre også selv om jeg ikke kjenner dere
Nea og juniors mamma Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Henger med fremdeles, starter uke 7 omtrent så da får vi se hvordan min kropp reargerer på tabl. Spennende, spennende
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2010 Takk for det Turbo, men nå ser det ut som vi kanskje må utsette det 1 mnd pga sykdom :-( Venter på mail fra Riksen.
Muse Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Hei jenter skal snart i gang med mitt andre fryseforsøk det er satt av uke 8/9 avhenig av når tante rød kommer. Har igjen to på frys hører også til Riksen Lykke til alle sammen
Nea og juniors mamma Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Hmmm....ser av svaret mitt at det har kopiert seg selv og blitt postet igjen en dag senere, tror jammen det spøker her inne Uansett, hører vi alle til på Riksen? Det var jo litt av en tilfeldighet
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal forhåpentligvis sette inn mitt ene nedfryste egg på Riksen i uke 9. Har ikke de helt store forhåpningene siden jeg bare har et egg, men er vi riktig så heldige så kan det gå veien. Lykke til med dere alle sammen!
mipmip Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Heisann alle februarfryseforsøkdamer! Da var ultralyd gjennomført. Ble heldigvis ikke avbrutt (har vært såååå negativ av en eller annen grunn) - så da skal jeg ringe inn på tirsdag formiddag for å høre om noen av mine to søte små eskimoer overlevde opptininga. I så fall blir det innsett tirsdag. Så da går jeg helga i møte med fornyet mot. Ønsker alle en god helg, og tvitvi!!
hope76 Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Spennende tider jenter. Vi har 6 egg på frys og har nylig gjennomført 2 forsøk... Er veldig redd for at det ikke går, og lurer derfor om noen kan oppdatere meg på hvordan fryseforsøkene blir gjennomført? Har ikke hatt noen på frys ennå og er litt dårlig informert på dette området! Lykke lykke til alle sammen... (",)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2010 Hurra,vi får gjennomføre forsøket med streptokokker og antibiotika. Men,orker jeg det.....?Off,er så lei av å være syk nå. Trodde tanta kom i ste,men det var bare blod fra tarmen(sikkert ikke helt bra men..). Tenker hun kommer på søndag jeg. hope76: Har dere hatt 2 ferske forsøk og fikk 6 egg på frys ved det siste? Er første fryseforsøket her også så er ikke helt sikker,men det er vel innsetting på samme måte som ved ferske forsøk? Vi har også 6 egg på frys. Når begynner du?
Muse Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Hei hope 76, Fryseforsøket foregår slik, på først mensen dag begynner man med progynova for og sette ut sin egen modning av egg og få fin tykkelse på slimhinnen. Jeg var inne på ul dag 13 for og se at inngen av mine egne egg var blitt modne men lå i dvale og om slimhinnen var fin. Det var den fikk beskejd om og begynne med progestankapsler med engang fikk satt inn 2 egg på dag 15 i syklusen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2010 Er vel litt forskjellig fra sted til sted hvor lenge man går på medisiner også. Har dere ikke fått noe info fra sykehuset? Tanta har enda ikke kommet...er på dag 31 i dag og har ikke vært over 30 dager på mange mnd.Irriterende!! Satser på i morgen da :-)
mipmip Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Siste nytt herifra. Det gikk skeis. Ingen av de to eggene overlevde opptiningen. Så dagen har vært kjip så langt kan man trygt si.. Litt motløs nå. :-( Det blir antagelig ferskforsøk i april/mai på oss nå. Sååå lei av å vente hele tida!! Ønsker dere andre i februarklubben bedre hell, tvitvi!! Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 9. februar 2010 Neeei,så kjipt!!! Klemmer til deg... Får passe på å kose deg masse i påsken da,så er det igang igjen.. Venter fortsatt på tanta jeg da.Kommer jo aldri. Er på dag 33 nå. 33!!!!! Er det mulig.Kommer jo ikke igang før den duste blødningen kommer. Men skal ikke klage,føler bare vi har holdt på så lenge siden forrige forsøk ble avbrutt. Masse lykke til med ferskforsøk!
mipmip Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Takk dollypop! Å vente på tanta er det kjipeste som er. Da kommer den liksom aldri heller, akkurat som om den henger seg opp jo mer man venter på den. :-P Lykke til!!!! Nå skal jeg også sette meg ned og vente på tanta. (Huff..)
Muse Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 Uff da mipmip, det var synd og høre. Det er så mye vi skal gjennom og skuffelsen er så ekstra stor når det ikke går. Også må vi vente en syklus før vi kan begynne på nytt og ikke nok med det det er flere som venter i kø sammen med oss. Jeg er også spent om mine eskimoer overlever (jeg hadde 6 på frys ved forrige forsøk tok de opp først 2 hvor 1 overlevde også tok de opp 2 til der også overlevde et egg. Ble negativ etter innsetting). Har nå kun 2 egg igjen på frys, krysser fingeren for at 1 over lever, hvis ikke må også jeg gjennom ferskforsøk. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå