Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

under min forrige og første fødsel fikk jeg ett knekk eller knakk halebeinet mitt. har i ettertid vært plaget med at jeg fort får vondt i halebeinet når jeg sitter lenge eller kjører bil o.l. leste en plass at man mest sannsynlig knekker det på nytt og kan risikere å bli mer lemster enn første gang ved neste fødsel!! er nå 3år siden første fødsel og har nå termin i august....

 

noen som har opplevd dette?bør jeg ha keisersnitt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg knakk halebeinet mitt under første fødsel og var veldig plaget i 2 år etterpå,men det gikk seg til av seg selv, og ved neste fødsel gikk det helt uten problemer. Knakk det ikke på nytt selv om jeg hadde fått samme beskjed som deg, så jeg tror ikke du trenger verken å bekymre deg eller ta keisersnitt.

 

Lykke til

 

Skrevet

Jeg knakk halebenet både i første og andre fødsel...og ble forberedt på å knekke det denne gangen også:P

Jeg er nå i uke 26 og har alledere kjent halebenet "murre" til tider.

Min jordmor sa det fantes fødestillinger for å hindre dette....well well...vi får nå se på det! Så lenge lillepia kommer helberget ut kan det knekke så mye det vil..jeg tør iallefall ikke keisersnitt! ...men det er nå meg:)Vondt er det iallefall...og det er ikke spesielt kult å gå å vente på....

Skrevet

Har ei venninne som de knakk halebeinet på ved både nr 1 og 2. Ved 3. mann fødte hun ved å stå på alle fire. Da gikk alt kjempe fint. Ikke trykk mot halebeinet da.

Skrevet

takk for svar:)

 

skal ha fødselsamtale med jordmor,så får se om man blir klokere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...