Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 noen som vet hvor man får gjort det, og hva det koster sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Herregud! Hvorfor i all verden vil du det? Mye rart skal folk kaste bort penger på.... Sorry altså!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Ja herregud... hvorfor bryr du deg om hva jeg bruker mine penger på? Synes det er en litt morsom ting. Bedre med en forgylt smokk en ørtenførti sparebøsser til en dåp. Liker forskjellige ting vet du. HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har ikke ørtenførti sparebøsser heller jeg altså... Dåpsgaver er vel noe av det styggeste en kan eie. Sånne sølvgreier altså.. uff. Takke meg til bøker, pledd ol. smaken er som baken...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Å himmel, kan du ikke heller la vær å svare om du bare skal kritisere folk for et ENKELT spørsmål? HI: Jeg regner med du kan ta den med til en gullsmedforretning og spørre. Om de ikke gjør det der, kan de kanskje fortelle deg hvor du kan gå Fikk faktisk også lyst til å gjøre det, forgylle den og sette den i ramme og ha på rommet hennes, så fint:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Den er det. Nå har jeg en unge som er veldig avhengig og knyttet til smokken sin (som sikkert mange er) og jeg synes derfor det er en litt søt ting.... Men det blir som med barnevognskilter og fancy-schmansy merke stellevesker.... bortkastede penger for noen, mens andre liker det (og jeg er en av de som ikke ser poenget med de to tingene) HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 For en gjeng som holder til her inne... En kan begynne å lure. Hjemmeværende med fritidsproblemer!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 10:14... takk (jeg hadde ikke tenkt å dytte den i munnen på ungen min om det var det hun over her trodde) Vet man får kjøpt sølv og gullsmokker, men det er liksom ikke det samme,' HI
sånn ca Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Vet ikke hvor eller åssen man gjør det, men det var en kjempe god ide. Det er nesten så jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det samme selv:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er helt enig. Dette var en knallgod idè. Ganske mange (før i tiden, kanskje?) forgyllte jo som regel de første skoene.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Du kan gjøre det på gullsmedbutikker... det koster ca 600, også kommer gravering itillegg om du vil ha det på
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Takk for gode svar Og godt å se at det er flere enn meg som vurderer å kaste bort penger på slikt tull :-p Synes det er en veldig personlig gave... HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Hmm, det går ikke an å bare kjøpe gull/sølv spray da, og bruke det..? Eller blir det dårlig resultat mon tro? Kunne tenke meg å gjøre det selv, var jo en god ide, men er ikke så farlig at det er ekte gull for min del. Må forresten le av de som gidder å hisse seg opp over dette.. Er da ikke noe verre å ta vare på første smokken, enn å ta vare på f eks første skoene, hårlokk, sykehusarmbåndet, første bamsen osv. Det handler jo om minner fra den første tiden, og syns ikke noen har rett til å fortelle andre hva som er riktig å beholde som minner, det blir bare for dumt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 Hmm, det går ikke an å bare kjøpe gull/sølv spray da, og bruke det..? Eller blir det dårlig resultat mon tro? Kunne tenke meg å gjøre det selv, var jo en god ide, men er ikke så farlig at det er ekte gull for min del. Må forresten le av de som gidder å hisse seg opp over dette.. Er da ikke noe verre å ta vare på første smokken, enn å ta vare på f eks første skoene, hårlokk, sykehusarmbåndet, første bamsen osv. Det handler jo om minner fra den første tiden, og syns ikke noen har rett til å fortelle andre hva som er riktig å beholde som minner, det blir bare for dumt.
Gjest Edemuli Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Tror du mener forsølve smokken, forgylle blir sikkert vel dyrt Vet de gjorde slikt på mange gullsmeder før og tror jeg har sett et nettsted der du kunne sende inn og få det gjort. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #16 Skrevet 3. februar 2010 Ja jeg og mener å ha sett det på et nettsted, men husker ikke hvilket. Mente å forsølve ja... hehe... nei egentlig lurer jeg på om jeg ikke skal kle den inn med diamanter... ingenting er bra eller dyrt nok for babyen min :-p HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå