Alba44 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 JEG ER GRAVID!!!!! Går drømmen min i oppfyllelse så blir jeg tobarnsmamma til høsten!! :-D Håper så inderlig lille skatten vil vokse seg stor, frisk og sterk i 8 mnd. til. Jeg har fra før en sønn som blir 3 år til sommeren. Masse lykke til alle dere andre her inne!!
stjertløvetann Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Grattis og fingers crossed! Lister meg inn og hermer littegranne, for jeg er visst gravid jeg også!! Har en datter som blir 2 år i mai, og forhåpentligvis blir jeg tobarnsmamma i oktober
Seriøst Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer kjempe mye!!!! Jeg listet meg inn her i går, så er nygravert jeg også Har to gutter fra før =)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 NÆMEN SÅ GØØØØYYYYYY!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MASSE:)))))))))) Da ser det jammen ut til at vi to skal gå gravide sammen enda en gang da! Min gutt blir jo 3 i juni:)
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk skal dere ha!! ) Ja,Maddemor, da skal vi jammen gå gravide en gang til sammen!! Så koselig. :-D Min fyller også 3 i juni. ;o) Hvor langt på vei er du?
Kanutten83 Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Velkommen:) Her er det også et oktoberbarn på vei:)
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2010 Og selvsagt; GRATULERER SÅ MYE tildere to andre som er nygraverte!! ;o))
2 boys & now pink Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Husker deg.. Du gikk gravid sammen med meg her inne for tre år siden. Minsten min er 3 i dag!!! Så gøy at vi ender sammen atter en gang!!!
2 boys & now pink Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Husker deg!!! Gikk gravide sammen sist og vi! Gutten min blir 3 i dag, så jeg var ferdig litt før deg, men vet jeg har lest nicket ditt fra sist jeg var her inne!
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2010 Takk takk!! Så gøy at vi møtes igjen da, Two boys! Og gratulerer så mye med 3 åringen i dag!!! Stor gutt. ;o))
Twins i magen <3 Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer... synes å huske nicket ditt fra sist jeg var gravid Har også en som blir 3 til sommeren, og er nå 2,5 mnd på vei med nr to!
Twins i magen <3 Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer! Husker både deg og Maddemor fra sist jeg gikk gravid. Har også en som blir 3 år på juni, og forhåpentligvis kommer nr 2 i månedsskiftet august/september!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Grattis så mye Alba, endelig satt spiren!! =)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 næmen så gøy at vi er flere gamle kjente her inne da! Er det noen av dere som har skiftet nick siden sist vi gikk gravide sammen eller? Husker nemlig bare Alba jeg da..... Treige meg med verdens dårligste kortidsminne...... Alba, jeg er vel 8-9 uker på vei jeg nå da. Menstermin er egentlig 7. september, men UL termin er 11. september eller noe sånt.... Har en del ekstra oppfølging med UL nå i 1. tri siden jeg har mistet 3 ganger i fjor. Men go-følelsen er her denne gangen:) Åh så gøy!
Alba44 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2010 Så deilig å ha kommet såpass langt da, Maddemor!! Flott at du får ekstra oppfølging!! Vi må bare krysse fingrene for at de små skattene våre vil vokse og trives helt til høsten!! *HÅPESÅINDERLIG!!* Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå