Gå til innhold

Fjerning av føflekker under svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stykker jeg gjerne vil fjerne i god tid før sommeren, men fjerner de på gravide? Og er det ikke noe med at man ikke skal være i sola en god tid etter fjerning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Det er jo bare på huden, så det har vel ingenting med graviditeten å gjøre, skulle man tro :)

Jeg fikk tatt bort en i fjor, og det grodde kjempe fort og fint.

Skrevet

Jeg fjernet mange føflekker i går, det var ikke farlig. De jeg har på magen skal jeg ta etter fødsel!

Skrevet

Takk for svar jenter: ) Men må man holde seg unna sola en stund etter fjerning?

Den ene sitter på bikinilinja av alle steder, hvordan blir det med barbering der senere?

Skrevet

Det var der jeg også fjerna min, og det hadde iiiingenting å si for shaving. Man shaver seg før man drar til legen, så venter man jo noen dager til neste gang :) Det tok et par dager, så hadde det grodd fint sammen. Og nå vises det ikke at jeg har hatt noe der. Tror ikke det har å å si med sol. Det blir jo som en helt vanlig sår.. Man skal vel ikke være direkte i sola når man har fått tatovering, vet jeg :P

Skrevet

jeg skal fjerne 2 stk nå i mars, så det går bra :)

Skrevet

Hudleger anbefaler å unngå direkte soling på arret i 1 år etter fjerning! Blir styggere arr av det (hvitere og mer synlig). Men vil tro det er viktigst i starten. Kommer jo an på hvor arret sitter, men går jo an å sette på et diskret lite plaster e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...