Fødeklar med stor F Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Har to stykker jeg gjerne vil fjerne i god tid før sommeren, men fjerner de på gravide? Og er det ikke noe med at man ikke skal være i sola en god tid etter fjerning?
mummsy Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ja, Det er jo bare på huden, så det har vel ingenting med graviditeten å gjøre, skulle man tro Jeg fikk tatt bort en i fjor, og det grodde kjempe fort og fint.
saa09 Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg fjernet mange føflekker i går, det var ikke farlig. De jeg har på magen skal jeg ta etter fødsel!
Fødeklar med stor F Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Takk for svar jenter: ) Men må man holde seg unna sola en stund etter fjerning? Den ene sitter på bikinilinja av alle steder, hvordan blir det med barbering der senere?
mummsy Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Det var der jeg også fjerna min, og det hadde iiiingenting å si for shaving. Man shaver seg før man drar til legen, så venter man jo noen dager til neste gang Det tok et par dager, så hadde det grodd fint sammen. Og nå vises det ikke at jeg har hatt noe der. Tror ikke det har å å si med sol. Det blir jo som en helt vanlig sår.. Man skal vel ikke være direkte i sola når man har fått tatovering, vet jeg
M-Linn Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 jeg skal fjerne 2 stk nå i mars, så det går bra
Helann og lillebror Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Hudleger anbefaler å unngå direkte soling på arret i 1 år etter fjerning! Blir styggere arr av det (hvitere og mer synlig). Men vil tro det er viktigst i starten. Kommer jo an på hvor arret sitter, men går jo an å sette på et diskret lite plaster e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå