Stratos med 3 barn Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Det kan ikke bare være hos meg, for det gjelder flere maskiner jeg har tilgang på! Skal man lagre ett nytt innlegg tar det jo vinter og votter før noe skjer! Og man kan se i "innleggsoversikten" at noen har svar, men å få opp svaret....?! Nå er jeg ikke her veldig ofte, men de gangene jeg lurer på noe blir jeg irritert på dette, så det må da ha pågått lenge? Jeg blir i det minste lei!
lille je Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Har nok pågått ei stund ja, og ser jo at mange innlegg og svar kommer tre-fire ganger, så det er nok ikke bare hos deg (og meg) nei:) Så ja, signerer denne!
melkekua™ Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Litt irritertende ja.....var absolutt ikke sånn før :-(
Rampongi Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 så enig med dere. Har funnet meg et triks som funker. Når dere lagrer innlegget deres venter dere et par sekunder, deretter trykker dere på fdeks debatter ute til venstre her og gå inn i skravle eller den debatten dere forlot. Etter noen fler sekunder/1 min har innlegget deres kommet på plass der det skal. så slipper dere å vente på lagringen som tar vinter og votter ja
Mille** Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Er sånn her også, skikkelig irriterende!! *lei*
Fire småtroll Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141372847 De jobber med saken ihvertfall, men gørrkjedelig er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå