Gå til innhold

Tenker dere på navn?


Sjakai

Anbefalte innlegg

Det gjør hvertfall jeg ;-) Kjekt å ha god tid å planlegge på synes jeg, det med navn er ikke alltid like enkelt. Og så må vi jo finne et guttenavn og et jentenavn ettersom vi ikke vil vite kjønnet når vi er på UL. Har lyst å ha et enkelt, fint, tidløst navn, gjerne grave litt i slektstavlen for å se hvilke navn som skjuler seg der...

 

Av en eller annen grunn føler jeg at vi får en jente, så jeg tenker mest på jentenavn for tiden. Navn jeg liker er (foreløpig...endrer seg raskt):

 

Amalie

Sarah (med eller uten h??)

Julie

Ida

Nora

 

Noah

Johannes

Jonas

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her tenker vi navn begge to, men er veldig forskjellige i navnevalga:p

 

Han mener:

 

John Halvor

Johan

 

Karianne

Synnøve

 

Men jeg er mer på:

 

Lucas

Michelle

Eline

 

Jaja, blir vel enige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her tenker vi navn begge to, men er veldig forskjellige i navnevalga:p

 

Han mener:

 

John Halvor

Johan

 

Karianne

Synnøve

 

Men jeg er mer på:

 

Lucas

Michelle

Eline

 

Jaja, blir vel enige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på navn lenge vi.! før vi fikk første ble vi eni om ett guttenavn og ett jentenavn, så nå er det bare at det blir ei jente.! :) da blir det Ida Caroline.! Han villa ha Caroline og jeg Ida.! så det bare må bli jente. ! :) ettersom vi alt har brukt opp guttenavnet.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde igrunn ikke tenkt på det med navn ennå, for jeg vil vente til etter UL før jeg tør å ta sv.sk for gitt. Men så dukket navnet Tristan opp :o) Og det falt jeg veldig for. Men nå aner jeg ikke hvillket kjønn jeg venter ennå, så ikke sikkert jeg får bruk for guttenavn engang :o)

 

Synes det blir vanskeligere og vanskeligere å finne navn for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tristan var veldig fint=)

Hos oss er vi enige i jentenavn: Amelia

mens guttenavn er vi litt vinglete på, vi har snakket om Alexander, Lucas og Bendik.. men vi er ikke sikre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker jo litt på navn. Vanskelig syntes jeg!

Vi har en Jonathan og en Bendik fra før,,,finne noe som passer da???!

Kom gjerne med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er kjempe morro å tenke på navn! Men det er lettere med jente navn enn gutte navn syntes jeg!

 

Ylva er helt sikkert om det blir jente, tror jeg;) men er usikker på om jeg vil ha dobbel navn.. Har tenkt på Ylva Elida eller Ylva Katrin.. Om det blir jente da;)

 

Om det blir gutt så får vi et større problem, Hermann liker jeg godt.. Men der er jeg kjempe usikker!

Har nok ikke lyst på noen av de som ligger på topp10 listen over populære navn hvertfall, selvom mange av de er fantastisk fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...