Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min knott blir 13 mnd denne mnd :) Når hun ikke får viljen sin, og vi sier nei, vræler hun det høyeste hun kan. Da mener jeg at hun roper med stemmen sin på en måte. Nesten som en liten unge i trassalderen. Dette gjelder alt annet også, når hun ikke får ting til f eks. Er det flere enn min? Regner med det er vanlig, "gleder" meg til den ordentlige trassalderen kommer ja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester stemmen er jeg ikke helt sikker på om hun gjør. Tror ikke hun er bevisst at hun lager såå mye lyd.

Men at hun slår seg helt vrang og hyler så man hører det langt ut i gata hvis hun ikke får det slik som hun hadde tenkt, ja.

Kaster seg ned på gulvet og lager scener jeg bare trodde et barn i trassalderen kunne gjøre. Og hun er straks 14 mnd (har holdt på slik siden hun var 12 mnd). Lykken er at det går fort over, og da er alt tydeligvis glemt og deler gjerne ut en kos til den kjempeslemme mamman sin:)

Og ja, slike rasierianfall er helt normalt og vanlig. Jenta mi blir så sint iblant at hun knytter nevene og rister av sinne. Haha. Ser så komisk ut, men kan jo ikke le heller:)

Her i huset har vi funnet ut at det er best å "overse" det hele - og vente til det går over. Prøver vi å roe henne, tar det bare enda lenger tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...