Gå til innhold

Yeeeah..:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

20 uker idag og halvveis:O)

Og formen er tipp topp om dagen..kan ikke bli bedere. Måtte bare få det ut:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så deilig det må være ;)

bra at formen er toppers, kan vel ikke bli bedre det ;)

 

er 18+3 jeg da, så er heldigvis ikke lenge til jeg kan si det samme ;)

ër bare spent i dag jeg, for skal på ul etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjemme fra jobb, i dag, jeg.. hodet har banket i flere dager så nå er jeg sliten.. enda en mnd. til jeg er halvveis! Litt hvile nå, så er vel formen tilbake.. skjønner at du er fornøyd, ja!! gratulerer så mye, fra trondheim!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker??? Da hører du under juniklubben tenker jeg... Jeg har termin 2.juli og er 19 uker.. Regner med du har fått dyttet terminen din frem på UL og vil fortsette i juliklubben -og det må jo være lov :)) Om en uke er jeg halvveis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som har fått dyttet terminen fremover. Jeg har termin 1.juli og er 19+1 i dag. Om 6 dager er jeg også 20 uker på vei.. Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke blitt flytta noe jeg:/ Skal på ul fredag...men her inne på bim er jeg 20 uker idag...rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ei uke mer her inn på bim.. har termin 8. juli her inne og bim viser 19 uker ++ Var på ultralyd i dag og fikk termin 7. juli, men er i følge jordmor 18 ++ uker på vei.. med ei lita jenta..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Bim vises det hvilken uke du er i.. dvs. at du nå er i 20.uke. Æ med termin 3.juli er i dag akkurat 19uker, dvs. i 20 uke. Du får lese om uka som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...