Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 midt i akten så var det som om penis stoppa i noe. ut på høgre side. mannen min trodde faktisk han hadde blitt "litt ivrig" og komt ut av meg for et sek og stoppa opp (om dere skjønner) men det var han da altså ikke.. det var ikke så langt innenfor skjedeåpningen.. det sa bare bom stopp, og jeg måtte opp med foten for at vi skulle kunne fortsette.. er nå 38+2 dager gravid, og har hatt mye kynnere og nedpress desiste dagene. og jeg er veldig plaget med bekkenet. noen som Aner hva dette kan være??? Når jeg kjenner forsiktig et lite stykke innenfor skjedeåpningen så kjenner jeg denne kanten hele veien rundt. og huden er liksom så "tykk". Har født veldig fort med de andre barna mine, så er så redd for at noe skal skje før jeg kommer meg på føden. burde jeg få en sjekk? litt flaut å forklare dette for en jordmor føler jeg.. men er dette noe som kan være et tegn på at noe begynner å hende med fødsel, eller er bare "alt i ferd med å falle ut"???
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ingen andre som har vert borti dette altså?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hehe, den var ny...alvorlig: nei, jeg har aldri vært borti det der,men det er vel bedre å nevne det for jordmora enn å gå og lure?
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Kanskje du har åpning og snart skal føde? Jeg ville nok ha ringt jordmor for å få sjekket hva denne kanten er. Har du født veldig fort før blir du kanskje litt mer forberedt på at det nærmer seg denne gangen da:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 hmm.. ja... må vel kanskje det da.. men uff så lite fristende andre som har opplevd dette da??
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Høres jo nesten ut som at det er livmorhalsen da og at det er modent... du skal nok se at noe skjer snart Tror neppe noe faller ut... det sitter sltfor godt fast det meste i oss .)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 kanskje jeg virker litt uvitende nå, men kommer livmorhalsen så langt ned..? denne kanten som jeg fortsatt kan kjenne er ca 3-4 cm opp i skjeden...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Ja på slutten kan den det. Hvertfall gjorde min det. Hvor vanlig det er vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har opplevd noe lignende for et par uker siden. Vet ikke hvilken stilling dere brukte, men jeg satt øverst og penisen stanget bort i en kant i skjeden. Vi merket det godt begge to, og det ble såpass ekkelt at vi skiftet stilling. Jeg er nå i uke 36, så jeg tviler på om det har med modning å gjøre for min del. Har ikke merket noe i andre stillinger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 vi lå i vanlig misjonær vi.. har ikke opplevd dette før!! kjenner du også denne kanten? tusen takk for svar til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå