Gå til innhold

Mensen i to (!!!) uker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR???

Herregud, så ufattelig irriterende! Jeg har ALDRI hatt mensen så lenge utenom renselsen etter fødslene.

Jeg har hormonspiral men det har jeg hatt siden mars 2007, og de lengste blødningene jeg har, varer i max en uke. Mensen er ikke regelmessig men varer likevel aldri så lenge. Nå har jeg hatt den i to uker med unntak av én dag i forrige uke hvor jeg trodde jeg endelig var ferdig. Men NEIDA!

Er dette normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd her. Slå den du!!

Det var pga minipiller da..

Men jeg har faktisk hatt mensen i to uker før. Jeg snakket med en bekjent som var sykepleier og hun sa at det kunne være bla pga stress. Jeg hadde jobbet hver eneste dag i flere mnd og hadde nesten ikke slappet av. Men så slapp jeg å jobbe en helg og da stoppet det

Det er ikke sunt å ha mensen i over lengre tid. kan miste mye jern (tror det var jern)

Håper det gir seg. Jeg vet hvor utrolig kjedelig og irriterende det er

Skrevet

Ja, hvis det er pga. stress kommer jeg aldri til å bli ferdig:-s Har stresset så vanvittig mye i det siste, og det er alltid noe som "må" gjøres, så jeg kommer liksom aldri i mål.

Gaaaah

Skrevet

Off.. kjenner til den!! Ta deg en dag der du slapper maks av:)

Og går det ikke over til helgen, kontakt lege eller helsesøster.

Masse lykke til:)

Skrevet

Etter at jeg fikk yngste her (sep 08) har jeg hatt mensen i min 14 dager HVER gang og med 24 dager mellom hver mens, så er det 10 dager uten det. Møkk lei!!! Har vært å tatt celleprøver, men alt ser normalt ut. Jeg kan ikke bruke p-piller eller annen hormonbasert prevensjon, mister ALL sexlyst av dem, så da må jeg vist bare leve med det.

Skrevet

Sprøtt å lese innlegget ditt fordi jeg logget meg på her nå for å skrive et tilsvarende innlegg... Har hatt hormonspiral siden april 09 og trodde man skulle få mindre eller ingen mens. Jeg har kanskje mindre blødninger, men de varer desto lenger. I opp til to uker av gangen... Den er heller ikke regelmessig som den var før jeg satte i spiralen. Frustrerende!!! Har nesten lyst til å ta ut spiralen.... Men jeg vil for all del IKKE bli gravid, og dette er det beste prevensjonsmiddelet jeg har hatt!

Skrevet

Sprøtt å lese innlegget ditt fordi jeg logget meg på her nå for å skrive et tilsvarende innlegg... Har hatt hormonspiral siden april 09 og trodde man skulle få mindre eller ingen mens. Jeg har kanskje mindre blødninger, men de varer desto lenger. I opp til to uker av gangen... Den er heller ikke regelmessig som den var før jeg satte i spiralen. Frustrerende!!! Har nesten lyst til å ta ut spiralen.... Men jeg vil for all del IKKE bli gravid, og dette er det beste prevensjonsmiddelet jeg har hatt!

Skrevet

Skrevet

Oi, vet ikke hva som skjedde her. Ikke meningen å sette inn samme innlegget tre ganger. Det sto at siden ikke var tilgjengelig, Og ingen innlegg var kommet inn da jeg logga meg inn igjen... Beklager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...