Gå til innhold

sende lillegutt i bhg eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble oppringt fra bhg i går 1time etter jeg hadde levert han, fikk beskjed at han hadde diare. Tok han med hjem å han hadde ingen flere bæsje bleier i går, kun den ene i bhg. I dag hadde han litt løs bæsj, men ikke gul å ikke sånn direkte diare konsistens heller. Vet jo man skal vente 48t etterpå, men jeg mener ikke han hadde diare i det heletatt jeg da. Det hender seg nemmelig at lillegutt har litt løs bæsj innimellom. Bør jeg vente enda en dag med å sende han i bhg eller kan jeg bare sende han imorgen tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager at innleggene ble 3 etter hverandre. Er ny også ville den aldri komme igjennom :S

Skrevet

Jeg hadde sendt han i bhg og selvf. forklart at det ikke har vært flere bleier.. Blir jo nesten 48 t og.

Skrevet

ja det var jo bare 1 bleie i går & 2 i dag. Den første litt løs men ikke gul som hun i bhg sa å den siste i kveld helt normal. Trodde diare var at man gjerne hadde litt hyppig avføring også men det trengte ikke det ifølge bhg

Skrevet

Vi har også blitt oppringt av bhg tidligere med beskjed om å hente gutten vår pga mistanke om diare. Da vi kom og hentet ham sa de at han virket i veldig fin form og at dersom han ikke hadde flere "rennende" bleier i løpet av tida som gikk før han skulle i bhg igjen kunne han bare komme. Så jeg hadde nok sendt ham i bhg dersom så var tilfelle:)

Skrevet

Jeg fikk høre fra en lege en gang at definisjonen på diare var minimum 6-7 løse avføringer i løpet av en dag. Denne har jeg benyttet i barnehagen der sønnen min går. Han er av og til litt løs i magen uten å være syk (tror det har med å gjøre at han drikker litt mye eplejuice), så dersom bhg skulle sendt ham hjem hver gang de skiftet en bleie med litt løs bæsj ville han ikke ha vært der mye.

Så jeg ville uten tvil latt gutten gå i barnehagen i ditt tilfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...