Gå til innhold

ul i morgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg klarer ikke å sove for jeg gleder meg sååå utrolig mye!! Blir spennende å se om vi får vite kjønnet...men uansett så blir det morsomt å se det lille knøtte vårt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på ul i mårra jeg også, gleder meg kjempe mye.

Selv om dette er nr 4, så er det like gøy hver gang:o)

Lykke til:o)

Skrevet

Min nr 4 også men jeg gleder som det var den første!:) Et under hver gang!:)

Må få høre i morgen hvordan det gikk da?(hvis du har lyst å dele ja)

Lykke til:)

Skrevet

Jepp skal fortelle det, håper di kan se om det er gutt eller jente på oss begge, er sååå nysgjerrig på hva jeg har i magen nå:o)

Skrevet

Lykke til jenter :-)

Håper dere har flotte, friske barn og at dere får se kjønn ;-)

Skrevet

Hvordan gikk UL jenter?:)

Skrevet

Da var ul vår vell overstått:o)

Og i magen min lå det ei veeeldig vrang lita jente??

Ho som utførte ul holdt på i nesten 3 kvarter for å finne ut kjønn, og for å måle hode.

Tilslutt viste den vesle oss litt i hvertfall og ho trodde at det var ei jente, men kunne ikke si noe sikkert.

Og etter mye dytting og streving viste ho oss endelig hodet sitt også, så da ble terminen min 3 juli, akkurat samme som bim sier:o)

Så fikk sett masse til den vesle i dag, og viser det seg at det er ei jente, så blir dette jente nr 4:o)

Skrevet

Gratulerer med enda ei jente:);)vrang eller ei,hehe;)

Skrevet

Så morsomt med enda en lita jente da:)

Jeg var på UL i går jeg også..veldig morsomt og litt skremmende..JM brukte så lang tid på å få sett skikkelig på hjerte..Hun fant liksom ikke alle 4hjertekammerene med det samme..men etter litt iherdig kikking så så hun alle der..HELDIGVIS!! Det var overhodet ikke noe sjernert lite barn..skreva som bare det:) Sutta på tommelen, og hikka:)

Ble satt fra 6 juli til 2 juli da..som er mer riktig i forhold til mine bergninger:) Så plutselig var det under 150 dager igjen:)

Så gleder vi oss til at enda en liten prins skal komme:)

Skrevet

Gratulerer med nok en liten prinsesse da:)

Var på ul i går jeg også gitt..Kjempe morsomt og litt skummelt. JM kunne ikke se alle 4hjertekammeren så hun brukte veeeeldig lang tid, men HELDIGVIS så så hun alle tilslutt!

Ikke noe sjernert barn dette nei..Skreva, å viste seg fram..

Termin ble satt fra 6 til 2juli, så plutselig var det under 150 dager igjen:D

Så nå gleder vi oss til at nok en liten prins skal komme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...