Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Skal inn til reumatolog snart da fastlege tror jeg lider av muskulære /reumatiske plager. Nå har jeg vært evig optimist og fått meg ny jobb, de vet ikke noe om utredningen jeg skal på om noen uker. Jeg innser etter litt over 2 ukers jobbing at dette ikke er noe for meg, de ville at jeg skulle jobbe 100% må nå hver morgen ta paralgin forte for og klare og gjennomføre arbeidsdagen min, dette resulterer jo at jeg er trøtt og uopplagt når jeg kommer hjem til familien min. Jeg sitter her i kveld og bare griner for jeg har så innmari vondt ihele kroppen min, det verker og det verker, og ja jeg vet ikke plagene blir noe mindre av at jeg trykker på pc en for det blir de ikke Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg har ført min nye arbeidsgiver bak ryggen, men må jo nå i alle fall bare holde ut til jeg har rett på sykepenger selv om det innebærer paralgin forte for og holde smertene i sjakk. For og være ærlig så tror jeg også at jeg er i ferd med og bli deprimert pga at jeg har så mye vondt, jeg elsker og jobbe, men nå har smertene overtaket. Og ikke kom her med noe moralpreken og si at jeg burde prøve tankefeltterapi for og få vekk smertene for det jeg ikke har forsøkt av alternativ behandling er ikke verdt og prøve heller. Takk for at du orket og lese!
sjøsamen Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Kan dessverre ikke komme med noen gode råd. Men jeg ønsker deg masse lykke til med utredningene. Håper det løser seg for deg etterhvert. Du må snakke med legen din om den følelsen du har av depresjon, kanskje han kan hjelpe deg på noe vis. God bedring. Klem
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Dette er som å lese min egen historie, bortsett fra at jeg har hatt samme jobben lenge og har verdens mest forståelsesfulle sjef som ser jeg sliter. Jeg kan også bare sitte å gråte av smerte etter at barna er i seng, venter på utredning av leddsmertene nå og vet ikke helt hva jeg håper på, vil jo ikke ha gikt eller muskesykdommer, men er det det så vil jeg jo gjerne ha svar også. Lykke til, håper du får hjelp og vær ærlig med arbeidsgiver, mulig du kan få redusere stillingen din litt eller tilrettelegge i forhold til arbeidstidene, jeg får komme litt seinere på morran når jeg trenger det, siden jeg sover dårlig pga smertene. Du har jo ikke valgt å leve med smerter, vil jo sikkert bare ha et normalt liv å jobbe som de fleste, det er de som har ansatt deg og du gikk vel inn i stillingen i den tro at du skulle klare det, håper ikke du får problemer med jobben pga dette, det er et problem du ikke trenger opp i alt det andre.
jordbærsjokolade Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil bare si at jeg forstår deg veldig godt. Har vondt overalt selv og blir nok sykemeldt etter at permisjonen er ferdig. Er selv henvist til revmatolog. Helt utrolig kjipt. Du sier at du har prøvd alt, hva med prednisolon (kortison piller). De hjalp faktisk på mine vonde skuldre (men ikke noen andre steder da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå