Gå til innhold

hvordan legger man opp en tale til mannen når man gifter seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, jeg er helt nervevrak. Jeg er ingen taler, for å slå det fast med en gang:-) og.. hva sier jeg? Hvordan legger man det opp? Skal det være mrosomt? Hvordan får man til det? Skal det være rørende? Skal det være mest _til han_ eller mest _om han_ til gjestene liksom.. eller litt av hvert?..

Huff, jeg skjønner jo at det ikke er fasitsvar på disse spørsmålene, men jeg håper noen vil svare meg.. hvordan gjorde dere det selv? Finnes det noen internettsider som gir tips?.. osv osv..

Grøss, jeg har egentlig mest lyst til å avlyse hele skiten fordi dette med talen plager meg så fælt. Og... det er vel kanskje sånn at man som brud ikke _må_, men det er ikke et alternativ det heller.. jeg føler at jeg må..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslag:

Kjære XXX. Jeg er ingen taler, men vil gjerne si at jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Så kan du få noen til å synge en sang som betyr mye for han isteden for å snakke så mye ? Eller kanskje du liker å synge selv ?

Huff, det var et dårlig forslag - så jeg dytter heller slik at andre kan hjelpe deg :)

Skrevet

jeg liker IKKE å synge selv, nei... ho ho, det skulle tatt seg ut!!;-o

men, jeg er forsåvidt enig med deg, jeg KAN gjøre det kort, men har vel egentlig ikke lyst til det... dvs.. jeg har lyst til å få det til! Tusen takk for svar:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...