Katinka_83 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hadde tenkt meg en tur i bassenget for å trene i morgen... men så sier en venninne av meg at man ikke skal bade i basseng de siste tre ukene pga infeksjonsfare. Noen som vet noe om dette?
ღMadame_mim ღ Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Du kan det frem til vannet eller slimproppen går. Etter det må du holde deg unna :-)
Sommerfugl82 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Det samme har jeg også hørt. Spesielt boblebad skal man holde seg unna. - Men det hadde vært deilig med et bad i basseng nå - vi må nok pent vente litt med det.
Katinka_83 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 Takker Har ennå 20 dager igjen til termin, og kan har ikke sett noe til den så da satser jeg på at det går bra
♥Nemi♥ Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har fått åpning, og lurer på om man ikke skal bade etter det har begynt å åpne seg? pga infeksjon.
kakadu Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Legen min sa også at det var bare å bade frem til vannet går. Deilig å være litt "vektløs"
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Man bør holde seg unna boblebad, men det er mest pga varmen. Hvis vannet ikke har gått ligger babyen godt beskyttet bak fosterhinna. Trening er bare bra, og svømming blir jo anbefalt til gravide. Tror det rådet du har fått fra venninna di er gammelt. Da var man reddere for infeksjoner, og også sex ble frarådet når det nærmet seg fødsel. Det er viktigere å holde seg unna etter fødsel, da er det fare for infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå