Gå til innhold

Bade i basseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt meg en tur i bassenget for å trene i morgen... men så sier en venninne av meg at man ikke skal bade i basseng de siste tre ukene pga infeksjonsfare. Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan det frem til vannet eller slimproppen går. Etter det må du holde deg unna :-)

Skrevet

Det samme har jeg også hørt. Spesielt boblebad skal man holde seg unna. - Men det hadde vært deilig med et bad i basseng nå:) - vi må nok pent vente litt med det.

Skrevet

Takker :)

Har ennå 20 dager igjen til termin, og kan har ikke sett noe til den så da satser jeg på at det går bra :)

Skrevet

Jeg har fått åpning, og lurer på om man ikke skal bade etter det har begynt å åpne seg? pga infeksjon.

Skrevet

Legen min sa også at det var bare å bade frem til vannet går. Deilig å være litt "vektløs"

Skrevet

Man bør holde seg unna boblebad, men det er mest pga varmen. Hvis vannet ikke har gått ligger babyen godt beskyttet bak fosterhinna. Trening er bare bra, og svømming blir jo anbefalt til gravide.

Tror det rådet du har fått fra venninna di er gammelt. Da var man reddere for infeksjoner, og også sex ble frarådet når det nærmet seg fødsel. Det er viktigere å holde seg unna etter fødsel, da er det fare for infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...