Gå til innhold

Brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaring med noen av brystpumpene som er på markedet?

Har fått forståelse for at en bør ha en slik, men ingen peiling på hvordan jeg skal velge...

Tips og erfaringer mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Avent sin elektriske pumpe sist og har funnet den frem igjen nå. Strålende fornøyd!! Brukervennlig og lett og rengjøre. Nå tror jeg også de er på tilbud på apotekene.

Skrevet

Ja, den er på tilbud hos Vitus-apotekene. 30% på alle Avent-produkter. Jeg kjøpte Avent sin elektriske pumpe nå, og betalte rett under 900 kr for den. Den virker kjempebra!

Skrevet

Jeg har god erfaring med avent sin manuelle pumpe.. Prøvde elektrisk pumpe på sykehuset men følte at det var bedre med den du kunne styre intensiteten på selv. Spesielt hvis du får såre bryst...

Men uansett så er det godt å ha en pumpe i hus... spesielt hvis du får masse melk og mini bare vil sove:-//

Skrevet

jeg er førstegangs så aner ikke hva man trenger. men kjøpte avent sin elektrisk nå som den er på tilbud, lar bare være å bryte forseglingen til jeg ser om jeg trenger den. den kan også brukes manuelt, og du kan bruke batteri på den hvis du ikke har mulighet til å koble til strøm hver gang. hørt veldig mye positivt om avent pumpene og det var få deler, som virker lett å rengjøre. de andre jeg har sett på har hatt langt flere og mindre deler som sikkert er mer kinkig å få rengjort skikkelig.

Skrevet

Tilbudet på aventpumpene varte ut sist uke (på vitus apotekene, kan jo være andre steder som har selvsagt).

Pumpe er "kjekt å ha" for de fleste, men ikke nødvendig. Greit siden du da har mulighet til å pumpe litt slik at du kan gå bort (uten å gi erstatning), men for de fleste er det ikke snakk om store mengder med pumping. Forrige gang hadde jeg mye melk og donerte litt, derfor kjøpte jeg elektrisk pumpe (begynte med manuell - det minner meg på at jeg må legge ut den på finn snart!). Fordelen med at jeg pumpet så ofte er at jeg slapp unna økedøgn. Denne gangen skal jeg begynne å jobbe tidlig, så kommer til å pumpe mye denne gangen også.

Skrevet

Helt klart... jeg stemmer for den manuelle som sagt tidligere her... kan en styre selv og tar bedre synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...