Gå til innhold

Jeg var på ekstra UL undersøkelse idag:) 29+1 uker:)


tvillingj-83

Anbefalte innlegg

De var sååå herlig å se den lille igjen!!!

Jm ville sjekke at baby hadde det greit, og tok en dobbeltsjekk idag;)

kjempe grei og koselig jm, fikk sett sååå mye;) hun hadde med seg en student på opplæring som også virka kjempehyggelig=) de hadde satt av 1 time på undersøkelsen så en kan godt si man fikk masse tid å se den lille=) det var definitivt en jente, fikk tydelig sett kjønnslepper!=) og jm sa hun hadde vokst helt etter boka, både i størrelse og kroppsvekt i forhold til hvor langt jeg er på vei i svangerskapet. hun veier ca 1300 gr, så dette var helt perfekt i følge jm:) jeg er bare såå glad for å vite at alt sod bra til=) har mye godt i vente!!:o) her er de ulike målene på baby så langt:

 

BPD: 78

MAD: 79

FL: 55

Vekst a%: 1,82

LEIE: Hode

 

Noen som vet hva di ulike forkortelsene betyr??:)

Andre som har hatt UL og/eller lignende i det siste??:)

Koselig å dele erfaringer...

Terminen forble den samme som før.

Det jeg lurer endel på nå, er hvordan fødselen vil utarte seg...

Sist gang endte det opp med haste KS... Håper å kunne gjennomføre vanlig fødsel denne gangen... ;)

 

Hva er målene på deres babyer?

 

Fått time idag om svangerskapskurs, så det skal jeg og mannen på i slutten av mnd:) Blir spennende å se hvor mange som venter samtidig med oss =)

 

Kleem:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på en ekstra ultralyd den 25 feb , har alt vært på 2 , jeg er født med en hjertefeil så de holder både meg og babyen under ekstra kontroll . Det syns jeg er kjempefint ! Blir spennende også å se om det fremdeles er en jente , for i uke 18 når jeg var på den ordinære ultralyden var ikke jm helt sikker , men sannsynligvis var det sa hun . Blir kjekt å se når hun er blitt så stor , er jo 32 uker da :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! =) Alltid kjekt å se at alt står bra til med det lille underet i magen!!

Jeg er så heldig at fastlegen min er spesialist på UL, og av den grunn har eget UL-apparat på kontoret. Så hver gang jeg er til henne (går annenhver gang lege/JM), så får jeg se at alt er fint. Veldig betryggende for oss som skal bli foreldre for første gang =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...