tvillingj-83 Skrevet 2. februar 2010 #1 Del Skrevet 2. februar 2010 De var sååå herlig å se den lille igjen!!! Jm ville sjekke at baby hadde det greit, og tok en dobbeltsjekk idag;) kjempe grei og koselig jm, fikk sett sååå mye;) hun hadde med seg en student på opplæring som også virka kjempehyggelig=) de hadde satt av 1 time på undersøkelsen så en kan godt si man fikk masse tid å se den lille=) det var definitivt en jente, fikk tydelig sett kjønnslepper!=) og jm sa hun hadde vokst helt etter boka, både i størrelse og kroppsvekt i forhold til hvor langt jeg er på vei i svangerskapet. hun veier ca 1300 gr, så dette var helt perfekt i følge jm:) jeg er bare såå glad for å vite at alt sod bra til=) har mye godt i vente!!) her er de ulike målene på baby så langt: BPD: 78 MAD: 79 FL: 55 Vekst a%: 1,82 LEIE: Hode Noen som vet hva di ulike forkortelsene betyr?? Andre som har hatt UL og/eller lignende i det siste?? Koselig å dele erfaringer... Terminen forble den samme som før. Det jeg lurer endel på nå, er hvordan fødselen vil utarte seg... Sist gang endte det opp med haste KS... Håper å kunne gjennomføre vanlig fødsel denne gangen... Hva er målene på deres babyer? Fått time idag om svangerskapskurs, så det skal jeg og mannen på i slutten av mnd:) Blir spennende å se hvor mange som venter samtidig med oss =) Kleem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380073-jeg-var-p%C3%A5-ekstra-ul-unders%C3%B8kelse-idag-291-uker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
judianna Skrevet 3. februar 2010 #2 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal også på en ekstra ultralyd den 25 feb , har alt vært på 2 , jeg er født med en hjertefeil så de holder både meg og babyen under ekstra kontroll . Det syns jeg er kjempefint ! Blir spennende også å se om det fremdeles er en jente , for i uke 18 når jeg var på den ordinære ultralyden var ikke jm helt sikker , men sannsynligvis var det sa hun . Blir kjekt å se når hun er blitt så stor , er jo 32 uker da :-) ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380073-jeg-var-p%C3%A5-ekstra-ul-unders%C3%B8kelse-idag-291-uker/#findComment-141382675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chixy Skrevet 4. februar 2010 #3 Del Skrevet 4. februar 2010 Så spennende! =) Alltid kjekt å se at alt står bra til med det lille underet i magen!! Jeg er så heldig at fastlegen min er spesialist på UL, og av den grunn har eget UL-apparat på kontoret. Så hver gang jeg er til henne (går annenhver gang lege/JM), så får jeg se at alt er fint. Veldig betryggende for oss som skal bli foreldre for første gang =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141380073-jeg-var-p%C3%A5-ekstra-ul-unders%C3%B8kelse-idag-291-uker/#findComment-141386440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå