Gå til innhold

senabort 21 + 5.


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag så ble vår høyt elsket sønn født 4 mnd for tidlig. Vannet gikk uten grunn kl 04.15 i natt og kl 09.52 så ble vår elskede skatt født. Han var en stod gutt. han målte 30 cm i lengden og veide 563 gram. Han var desverre ikke sterk nok til å overleve fødselen.. Vi fikk ha han hos oss så lenge vi ville. og vi fikk sagt skikkelig farvel.. Han er høyt elsket og utrolig dypt savnet. Han var en velskapt gutt. Han var bare for ung.. Vi har virkelig grått våre tårer i dag, og de renner ennå. Jeg har verdens beste samboer. Vi skal hjelpe hverandre igjennom dette, selv om det tar tid.. I morgen begynner planlegging av begravelse. Han skal få den begravelsen han virkelig fortjener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler så med dere nå og vet hvilken uutholdelig smerte det er å miste babyen sin. Mistet selv i sommer 21+3. Sender dere varme tanker og de beste ønsker for fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye... uff, har ikke ord.. dere går nå gjennom noe av det tøffeste jeg kan tenke meg.. føler virkelig med dere. Ta den tiden dere trenger til å sørge. *trøsteklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere! Så godt at dere har hverandre! Ta god tid på å planlegg begravelsen! Det blir nok en trist men høytidlig dag.

Har selv mistet jenta mi i uke 23 og vet at det kommer mange tunge dager. Ta godt vare på dere selv og husk at vi sørger forskjellig.

Til slutt vil jeg tipse deg om englesiden.com Dette er en side for oss som har mistet det kjæreste vi har nemlig barna våres. Du sender en mail til Anita som vil gi deg tilgang.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mykje. Må være noko av det verste ein kan oppleve. Ta godt vare på kvarandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese din historie, så vondt å vite at flere må oppleve den utrolige sorgen det er å holde sin elskede sønn som man har ventet sånn på i armene sine og vite at han aldri kommer til å få leve...

 

Vår lille sønn ble født bare 12 timer før deres sønn, etter 20 uker og 6 dager i magen. Jeg aner fortsatt ikke hvordan jeg skal få livet til å nærme seg normalt etter dette, jeg føler bare sorg og forstår ikke hvorfor dette måtte ramme oss. Men som deg er jeg også heldig og har verdens beste samboer.

 

Jeg ønsker deg alt godt og tenker på deg. Håper dere får en vakker begravelse for gutten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer så mye. jeg har ikke ord.

ta vare på hverandre i denne tiden og hver tolmodig med hverandre.

alle sørger forskjellig. vikti med kommunikasjon dere i mellom og unngå missforståelser dere i mellom.

 

tanker til dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...