Gå til innhold

3D Ultralyd


2009gravid

Anbefalte innlegg

Godt mulig noen har skrevet om det før her,men bare spør jeg :)

 

Er det noen her som har vært på det ennå?

Fornøyd?

Jeg bestilte i dag time for 3d ved Ultralydklinikken på Lysaker. Skal dit om nesten 3 uker.. Noen vært der?

 

GLEDER MEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VI skal på 3D ultralyd i København selveste Valentineshelga:-) Har hørt mange bra anbefalinger fra denne klinikken. Syns kanskje de ser litt merkelige og alienaktige ut på bildene, så håper ikke vi får helt sjokk. Det værste måtte være hvis de oppdaget noe galt med barnet.

http://www.ultralydklinikken.dk/3d4d.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Har ennå ikke vært ,men skal til Lysaker 1 mars :) Har ei venneinne som annbefalte meg denne klinikken,hun var veldig fornøyd.Han som utførte ultralyden var veldig behagelig og proff i det han drev med...så jeg tror ikke vi har noe å frykte :)

Lykke til :)

GLEDER MEG OXO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på Lysaker i dag, og det var en kjempehyggelig opplevelse!! Veldig ålreit mann! Absolutt ingenting å frykte der nei... Og heldigvis viste vår lille jente seg fra sin beste side mot slutten, etter stadig å ha hatt en arm eller navlestreng oppi ansiktet.... Morsomt!! :-)

Vi fikk utskrift av de to fineste bildene, samt en dvd med 20 bilder, 4 videoer og et par ark med de målene han tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har vært på 3d på Majorstuaklinikken i Bergen, fantastisk opplevelese. Betalte 1200 kroner for medisinsk undersøkelse, mange bilder i farger og i svart og hvitt, og en cd med bildene på. Bare det å kunne se den lille gutten vår var verd alle pengene! Og legen var kjempegrei. Lille gutten vår la med hodet ned mot ryggen min med hendene opp foran ansiktet sitt og ville ikke vise seg. Men legen brukte god til og til slutt snudde han litt på seg, sånn at vi fikk sett han skikkelig. Veldig kjekt! Men vi gikk i uke 24, og det var gjerne litt tidlig. Det blir visst anbefalt mellom uke 24 og 32, men best i uke 28. Men vi ble nå kjempefornøyd. Håper dere får en like fin opplevelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så flott! Vi skal på majorstuaklinikken i Bergen på fredag og se lille gutten vår:) Er 29+4 da, fikk se litt 3d + noen 3d bilder da vi var på den ordinære på Haukeland i desember...men jeg klarer ikke styre meg så vi bare må gjøre dette også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ekstra oppfølging dette sv.skapet. skal derfor på kontroll på føde.pol på sus i dag. håper jeg får se 3d der denne gangen. :)

har ikke sett siden uke 18 på ordinær ul!

gleeeeedeeeer meeeeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...