Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jenta mi er snart 4 år og hun har vokst ut av setet sitt. Hodet kommer godt over kanten. Nå vurderer vi å kjøpe putestol (pute med rygg) til henne? Hun er ca 16 kg. Er det for tidlig? Når er det vanlig å gå over på putestol?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Det er ikke for tidlig, det er akkurat passe.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Tusen takk for svar:) Det blir nok til at vi bytter til putestol ganske snart:) H.i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå