Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Noen som har fått dilla på noe?? En lukt, mat, eller noe ??? Fotrell fortell
FruBoger fødeklar Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Hadde dilla på leverpostei med forrige, nå takler jeg ikke lukta i det hele tatt. Ellers elsket jeg lukta av kaffebønner...det er ikke så farlig nå. Mye jeg IKKE vil ha i nærheten av meg, ikke så mye jeg "må" ha nå... takler ikke: leverpostei, sterke lukter (av alt som er), varme, mannen min:P.. sikkert så mye mer... har et sjokoladebehov,men tror ikke det er svangerskapsrelatert:P
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Den siste uka har jeg hatt dilla på saftis/joystick
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Den siste uka har jeg hatt dilla på saftis/joystick
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 melk (i bøtter og spann) og bløtkokt egg
AneG Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 I forrige svangerskap fikk jeg total motstand mot brunsaus....denne gangen har jeg foreløpig ikke motstand mot noe...men tomat er veldig "in", for å si det slik Lenge siden jeg har spist så mye av den sorten..blir fort et par stykker hver dag..helst kuttet i båter med salt og pepper på
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2010 I de 2 forrige svangerskapene hadde jeg ikke dilla på noe, og har enda ikke merka noe spesiellt behov etter noe denne gangen Spiser d jeg har lyst på Men fikk veldig mye i mot smeltet ost i forrige svangerskap og sjokolade denne gangen hehe Irriterende, da jeg er fryktelig glad i begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå