Gå til innhold

Dere som vet kjønn,bare ett lite spm:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten tanke jeg har. Dere som venter gutter,var dere veldig nervøse for at noe skulle gå galt i begynnelsen? Har hørt at de som venter jenter ofte er mye roligere og ikke er så bekymret de første 12 ukene:) bare en liten test for å se om dette stemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter jente og var UTROLIG nervøs i starten, men jeg er verdensmester i å miste så vet ikke om det teller:) Med førstemann var jeg ikke det minste nervøs, kunne ikke se for meg at noe skulle kunne gå galt. Det ble gutt:)

Skrevet

Jeg venter jente og var kjempenervøs for at noe skulle gå galt.

Jeg har ei jente fra før, men da var jeg helt rolig, men tror nok det er fordi jeg ikke visste hvor glad jeg kunne bli i barnet mitt. Nå som jeg er gravid igjen, så var jeg livredd for å miste. Så for min del så stemmer ikke teorien din =)

Skrevet

Jeg var nervøs for at noe skulle gå galt med førstemann og med den i magen. Begge er gutter, men jeg tror jeg ville ha vært nervøs uansett. I mitt første svangerskap hadde jeg en SA, og før denne i magen hadde jeg en ex.u. Så derfor ville jeg nok vært bekymret uansett, samtidig som jeg hadde blødninger i 1 trimester med begge to, som gjorde meg ekstra bekymret.

Skrevet

Første: Jente, var urolig og var på 7 ul og mange kontroller.

Nå: Gutt, ikke noe særlig urolig og tenker ikke så mye over svangerskapet i det hele tatt...

Skrevet

Jeg venter jente og var veldig nærvøs de første 15 ukene pga at jeg mista i uke 13 for 2 år siden.... jeg trodde alt var over da jeg fikk en skikkelig kraftig blødning i uke 8 og en litt midre blødning i uke 10... Men alt var i skjøneste orden da jeg var på ultralyd.

Nå var jeg på ultralyd i går... og fikk vite at det står fremdeles bra til med litjpia mi i magen.... :) ( er snart 20 uka)

Skrevet

vært nevøs di første 12 ukene alle ganger,og jeg har gutter:)

Skrevet

Da jeg ventet sønnen min, var jeg kun nervøs etter at jeg nesten ble påkjørt på et fortau..Var redd noe galt skulle skje med babyen, feks at nyrene ikke ble skapt(skjedde min mor da hun gikk gravid en gang).

Utover det var jeg ikke nervøs.

Denne gangen venter jeg jente og har vært relativt rolig.. helt til jeg kom etter uke 12.. da var jeg så nervøs at jeg ikke orket tanken på å være gravid mer :S

skal sies at jeg var ekstremt busy med full jobb, mann, 1åring og skole i begynnelsen av denne graviditeten..så fortrengte at jeg var gravid i begynnelsen..

Skrevet

Da jeg ventet sønnen min, var jeg kun nervøs etter at jeg nesten ble påkjørt på et fortau..Var redd noe galt skulle skje med babyen, feks at nyrene ikke ble skapt(skjedde min mor da hun gikk gravid en gang).

Utover det var jeg ikke nervøs.

Denne gangen venter jeg jente og har vært relativt rolig.. helt til jeg kom etter uke 12.. da var jeg så nervøs at jeg ikke orket tanken på å være gravid mer :S

skal sies at jeg var ekstremt busy med full jobb, mann, 1åring og skole i begynnelsen av denne graviditeten..så fortrengte at jeg var gravid i begynnelsen..

Skrevet

jeg venter gutt, og var grisenervøs i snarten. egentlig vært det hele tids og er det ennå. er nå 20+3uker. har aldri hørt dette før, men det kan jo være en artid kombinasjon;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...