Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Kan jeg dette??? Skal ikke ta dette fast... Men er det farlig om jeg tar et par ganger på en helg??? Skal på hotellweekend.. og har lyst å ligge i sola litt..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Om du kan eller ikke aner jeg ikke. Men hvorfor vil du det?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Nei, da begynner fostervannet å koke. Jada, det går fint, det. Men vær oppmerksom på at du lettere får brune pigmentflekker i huden som gravid, og de går ikke nødvendigvis bort igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Det blir veldig lyst til ungen inne i maven og den kan bli overopphetet. Skal du ta det bør du i allefall ha ett håndkled rundt hele livet ditt(også ryggen) for å skjerme ungen mest mulig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Nei- d er ikke farlig Bare kos deg du, og pass på at du ikke bilr for varm... D er egentlig d viktigste
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Hvorfor jeg vil... ?? for å få litt farge og litt glød i huden... Å nei har ikke tro på spraying av hudfarge.. hehe koke fostervann Kansje ikke så dumt med håndkle... eller bare ta korte intervaller.. Skulle hatt litt farge på magen å.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Ganske idiotisk å ta solarium i det hele tatt, gravid eller ei. Tenkte alle visste det nå i 2010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå