Gå til innhold

Er det flere som opplever tekniske problemer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg skriver innlegg står den og lagrer i en evighet og kommer ikke noen vei... men om jeg går ut av vinduet er det av og til lagret, og av og til ikke... Har vært sånn nå i to dager. UTROLIG irriterende, og med kort gravid-lunte er det ikke så greit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samme problemet her! Og som du sier; tålmodigheten er ikke helt på topp for tiden, så en smule IRRITERENDE ;)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAA

Skrevet

Har funnet ut at hvis man skriver ett innlegg, for så å lagre det... så kan man bare trykke seg inn på 3 trim til venstre, imens det lagrer... så blir det lagret for det:))) Så slipper man å vente i evigheter...

Skrevet

Andre gangen jeg prøver på svare på dette innlegget, så JA det må være noe galt! Å tålmodigheten er på bunn for tiden, så IRRITERENDE JA!!

Skrevet

I det minste godt å vite at det ikke bare er meg det skjer med!!! barnimagen.no: fix it!!!

Skrevet

Joda jeg har store problemer her inne for tiden!! Skjønner ikke helt hvorfor ikke problemene blir ordnet opp i heller..

Jeg har funnet ut at innleggene mine blir registrert selv om jeg ikke venter.

Det som jeg synes er mest irriterende er at man kan se på hovedsiden at det f.eks er 4 stykker som har kommentert på et innlegg, men når man går inn er det bare 2 som ligger inne som man kan lese. har opplevd å vente nesten en halv time før resterende komentarer er lesbare!!!

Grrrr min gravidlunte er ikke lang nei!

Skrevet

De som drifter barnimagen gjør rett og slett ikke jobben sin. Og det er faktisk ikke så vanskelig (ok, mulig jeg er litt hormonell og irritert). Sitter hjemme i sofaen, sykemeldt og klør i fingrene for å hjelpe dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...