mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 når jeg skriver innlegg står den og lagrer i en evighet og kommer ikke noen vei... men om jeg går ut av vinduet er det av og til lagret, og av og til ikke... Har vært sånn nå i to dager. UTROLIG irriterende, og med kort gravid-lunte er det ikke så greit!
Katinka_83 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jepp, samme problemet her! Og som du sier; tålmodigheten er ikke helt på topp for tiden, så en smule IRRITERENDE
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Har funnet ut at hvis man skriver ett innlegg, for så å lagre det... så kan man bare trykke seg inn på 3 trim til venstre, imens det lagrer... så blir det lagret for det:))) Så slipper man å vente i evigheter...
Katinka_83 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Andre gangen jeg prøver på svare på dette innlegget, så JA det må være noe galt! Å tålmodigheten er på bunn for tiden, så IRRITERENDE JA!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 I det minste godt å vite at det ikke bare er meg det skjer med!!! barnimagen.no: fix it!!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Joda jeg har store problemer her inne for tiden!! Skjønner ikke helt hvorfor ikke problemene blir ordnet opp i heller.. Jeg har funnet ut at innleggene mine blir registrert selv om jeg ikke venter. Det som jeg synes er mest irriterende er at man kan se på hovedsiden at det f.eks er 4 stykker som har kommentert på et innlegg, men når man går inn er det bare 2 som ligger inne som man kan lese. har opplevd å vente nesten en halv time før resterende komentarer er lesbare!!! Grrrr min gravidlunte er ikke lang nei!
luva* Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 De som drifter barnimagen gjør rett og slett ikke jobben sin. Og det er faktisk ikke så vanskelig (ok, mulig jeg er litt hormonell og irritert). Sitter hjemme i sofaen, sykemeldt og klør i fingrene for å hjelpe dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå