Mille & lillegutt Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Synes jeg kjenner noe.. Mulig det bare er luft..Kjennes ut som små dult. Merker det mest på venstre side, men synes det er litt langt ut på siden.. Hvor langt ut kan man kjenne spark? Er mellom 15-16 uker med min første baby
MammatilNathaniel<3 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 hei du:) er akkurat slik jeg kjenner det også! og jeg er 20 uker. akkurat som små dult, og mest på venstre side:) er nok den lille som sparker hos deg også! :D
MammatilNathaniel<3 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 hei du:) er akkurat slik jeg kjenner det også! og jeg er 20 uker med min første:) akkurat som små dult, og mest i venstre side:) så det er nok den lille som sparker hos deg også:D
A.S Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Kjenner små spark jeg ;O) er 14 uker på vei. Er 2. gangs gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå