Gå til innhold

Kynner????

mamma med en i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann....

Jeg har hatt dette flere ganger om dagen i snart 14dager..

Var hos jordmor 21februar og da begynte det, hun spurte om jeg hadde kynnere og jeg sa nei, men samme dagen begynte det (tror jeg da)..

Det er oftest når jeg sitter helt stille eller lagt meg på sofaen for kvelden eller sånn...

Magen blir helt kjempe hard, jeg klarer ikke puste helt vanlig og begynner svette. Jeg koker virkelig.hihi. :o)

Det er jo ikke vondt annet en den harde magen, kan ikke samenlignes som veer som mange sier liksom, det er jo vondt og dette kan jeg ikke si er mer enn litt ubehagelig...

Ofte blir han litt stressa etterpå oxo virker det som...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres veldig ut som kynnere ja:O) har hatt det de siste to månedene nå iallfall, er i slutten av uke 37 nå... tåler ikke snu på meg uten at de kommer nå for tiden! Magen bli knallhard, blir ekkelt å bevege på seg og jeg blir mer kortpustet. Kjennes ut som huden skal revne til tider! Ikke vondt, bare veldig ubehagelig.

Skrevet

Jeg sliter veldig med bekken oxo da, så vanskelig og snu seg i sengen samme hva.. Er uke 35 jeg...

Men får så syre når jeg snur meg om natten oxo jeg da.. Kan ta samarin før jeg legger meg, men kjenner det når jeg snur meg for dett.. hihi.. Har ikke hatt så mange sånne om natten mest på dag tid her enda...

Skrevet

høres ut som kynnere ja, har sikkert 50 sånne daglig...

men legen sa at det er bare bra med tanke på modningen, fødselen skal visst bli kortere og lettere da.

selv om jeg synes det er tidlig å bli moden 2mnd før termin..

Skrevet

Jasså? Er dét kynnere? Da har jo jeg også opplevd noen da... Trodde det var ganske vondt og vee-aktig, jeg. Begynte å bli bekymret for om jeg noen gang ville bli moden for fødsel med 6 uker igjen og ikke noe som lignet på kynnere o.l.

Skrevet

kynnere skal normalt ikke være smertefullt, er de vonde i tide og utide skal man visst kontakte lege. men ubehagelig er det jo, men ikke vondt heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...