Gå til innhold

Fortsatt så syyyykt trøtt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler??? Kan sove hele dagen jeg tror jeg.. Er i uke 14 nå, og trodde liksom det skulle gidd seg nå..2. gangs gravid, og det var ikke slik sist gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg for min del er mer trøtt nå i uke 21 enn hva jeg var i uke 14! :/

Skrevet

Jeg hadde det sånn fra uke 10 av.. sov og jobba i 2 uker, sov gjerne flere ganger til dagen...Ble tilslutt sykemeldt, og sov da gjerne hele dagene første uken..Er nå i uke 13 og har vert sykemeldt i 2 uker. I morgen er det tilbake til jobb, så får vi se hvordan det går.. Har virkelig merka forskjell den siste uka, at jeg har fått mer energi osv. Men det blir spennende å se om det er tilbake til jobbe-såve verdenen igjen i morgen :)

Skrevet

samme her, er i ke 19 nå, føler det har begynt å gi seg liiiiiitt, spiser multivitaminer for å se om det hjelper også :-) slitsomt

Skrevet

Jeg er i uke 19+3 og er trøttere nå enn tidligere i svangerskapet. Dette er mitt andre barn, men sist var jeg ikke trett i d hele tatt!

Skrevet

Er vanvittig trøtt jeg også. Klarer ikke så mye mer enn å jobbe og lage middag. I helgene må jeg sove 11-12 timer før jeg føler meg menneskelig. Går trøttheten bort for de fleste eller kan jeg regne med å være ubrukelig gjennom hele svangerskapet?

Skrevet

Jeg også, er 19+4 og bruker hele helgen til å ta igjen det tapte. Er helt kake både lørdag og sndag. Er fortsatt i 100% jobb, men skal til legen på torsdag, og vurderer å ha 20 % sykemelding for å se om det hjelper.

De siste par nettene har jeg nesten ikke sovet heller, så nå nærmer det seg et slags bristepunkt.

Skrevet

Jeg er 21+1 og de to siste ukene har jeg blitt utrolig trøtt igjen. Var trøtt i store deler av første trimester, men da lå jeg sykemeldt pga kvalme og hadde tid til å sove. Nå har jeg problemer med å finne mange nok timer i døgnet til både jobb og masse soving.

Skrevet

Jeg er 22+0 i dag og er sååååå trøtt:/ Jobber sent i dag og hadde gledet meg til å sove lenge, men selvfølgelig klarte jeg ikke det! typisk. I går kveld sovnet jeg nesten sittende i sofaen. Trodde også at 2. tri skulle være mer energirik men det kan jeg ikke akkurat si meg enig i:) Jobber 100 % i 2 delt turnus så kjenner at det å veksle på dag- kveld ikke er helt det beste.. men men. Får bare holde ut en stund til.

ZzzZzzZ

Skrevet

Er 18+1 og er ikke helt sikker på om jeg er våken i det hele tatt:)

Er 50% Sykemeldt, jobber 8-12 hjem og sover før jeg henter snuppa i barnehagen.

Skrevet

Jeg melder meg inn her. Er så stuptrøtt at jeg er redd for at jeg skal sovne mens jeg kjører bil eller går ... Har vært litt trøtt tidligere i svangerskapet, men nå er det helt ille. Er 20+2 idag og jobber 100 %, men må samle alle krefter til å kjøre på jobb. Pendler, så det blir ca 2 timer i bil hver dag i tillegg til full jobb. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........ Håper energien kommer snart!

Skrevet

17 uker og fortsatt like ille her også.

Hadde også håpet det ble bedre. Eneste som gir meg et lite kick er trening.

Men jeg er utslitt nå fordi jeg sover vanvittig dårlig om nettene. Fungerer dårlig med full stilling, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...