Gå til innhold

Noen av dere som har peiling på livmortappen?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

sjekker min stadig, og merket meg at når jeg hadde EL, var den lavt plassert og nesten som en liten drue med sprekk i.. (jeg har to barn fra før) nå er den nesten ikke merkbar, og jeg mener den er tett lukket.. den var altså høyt plassert (langt inn) og man merket nesten ikke forskjell på den og skjede-veggene... Noen som har peiling? dette normalt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er veldig høyt plassert nå som jeg er gravid - akkurat som om livmoren min har trukket seg langt opp og ligger godt beskyttet i magen.

 

Men det er veldig fra dag til dag osv hvordan livmortappen kjennes ut. I alle fall skal den være lukket når man er gravid! Rett før jeg får mensen har den vært lukket, og livmoren har vært hard og øm og plassert langt nede (har vært mulig å kjenne den). Men nå "falt" ikke livmoren ned...

 

Uansett, jeg sluttet for lenge siden å stole på hvordan livmortappen kjennes ut, for det er som sagt så veldig opp og ned. Eneste er at rundt el har den vært tydelig åpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret.. Min har vært godt lukket hele tiden..

Men idag begynte jeg å blø :o Og nå er jeg SÅ redd for enda en SA!!

Hadde en SA forrige syklus også:( Hva skjer? Tårene presser på..

Man kan sikkert blø og fortsatt være gravid, men jeg tok en test og den var kjempesvak bare! Håper bare jeg slipper å forlate dere igjen...

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...