Gå til innhold

ang strekkmerker....


Norsk/svensk spire i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som har fått det ved tidligere svangerskap, når er det man bruker å begynne å få det sånn ca??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan komme når som helst, alt fra tiiiidlig til rundt termintider. Jeg fikk strekkmerker rundt uke 20. sistgang.

Skrevet

ja :) hører de fleste jeg kjenner sier fra uke 20 og utover :) Men er individuellt også :P

Skrevet

brukte du å smørre deg inn med div kremmer eller gjøre andre tiltak for å unngå strekkmerker?

 

jeg har fått det for meg at de som får strekkmerker får det uansett hvor mye en gjør for å unngå det.. men vet jo ikke om det stemmer da.

selv smørrer jeg meg inn med krem hver gang jeg har dusjet. har tenkt tanken på om jeg bør gjøre det hver kveld før jeg legger meg i tillegg... men er så tiltak:p

Skrevet

Jeg smører meg alltid, gravid eller ikke gravid, med fuktighetskrem etter dusj, og under svangerskapet hadde jeg en eller annen stift fra Bodyshop (som visstnok skulle hjelpe) som jeg smurte magen med hver kveld. Men før fødsel så magen min ut som et kart :P

Skrevet

Ved forrige svangerskap smurte og smurte jeg.... men magen er alikevel full av strekkmerker.

 

Jordmor jeg hadde da sa at det er forskjell fra menneske til menneske. Noen får strekkmerker andre ikke! Helt uavhengig av om man smører eller ikke!

 

 

:-)

Skrevet

ok, var det jeg trodde:)

 

jeg har aldri brukt å smørre meg med krem andre plasser enn i ansikte før, men nå har jeg som sagt begynt å smørre inn hele kroppen.. men har egentlig ingen tru på at det funker noe særlig:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...