Gå til innhold

flere på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 7 dager siden termin og jeg er LEI!!! Føler at det aldri kommer til å skje noe...........SUKK

Var på helsestasjonen idag, blir ikke mye bedre av å se andre damer med pittesmå bebiser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!

Jeg og er 7 dager på overtid i dag!!!

NÅ har vi lov å være lei altså!!! Alt vel sånn egentlig utenom bekkenet som kjennes ut som om det er ett slags puslespill som mangler de viktigste brikkene....

JM har strippet meg til 2 cm og proppen er vel mest borte tenker jeg, men ellers er det bare kynnere. Skal til overtidskontroll til fredag.

Hvordan er formen din og hvor langt er du kommet?

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg... Jordmor sa at det var fullt kjør i helgen, var jo fullmåne, men merket ikke noe til det her i huset.

Er igrunn i fin form, men har ofte veldig vondt på undersiden av magen når jeg går. Akkurat som sting, bare på feil plass... Har endel kynnere, men thats it. Var på sykehuset på tirsdag(termin), var helt umoden. Han tøyet litt, så fredag på ny kontroll og da var det fremdeles umodent, men mer modent. Hun tøyet også litt. Jeg vil ikke at de skulle strippe siden de gjode det da jeg var gravid med datteren min. Det resulterte i 3 døgn med maserier hvert 5 min og ingen søvn de siste 3 dagene før fødsel. Tror deler av slimproppen har gått... Skal tilbake til sykehuset imorgen. Håper så inderlig at jeg snart blir satt igang:)

Skrevet

2 dager på overtid her, så skal ikke klage enda. Men absolutt ingen tegn på at noen fødsel nærmer seg..... Ingen kynnere, slimpropp eller noe... Er det vanlig at jordmor sjekker modning osv? Skal til kontroll igjen på torsdag.

Skrevet

5 dager på overtid og veldig klar for å få ut den lille snuppa, men virker ikke som hun har tenkt seg ut. Hverken jordmor på helsestasjon eller på svangerskapsklinikken har sjekket for modning eller gjort noe for å få fortgang i sakene, så aner ikke hvordan jeg ligger an. Håper på i morgen, selv om det ikke er noen tegn til det foreløpig.. Krysser fingrene for at dere andre også snart kommer i gang :)

Skrevet

3 dager på overtid her. Men ser det er noen som får mye mer oppfølging enn meg. Skal på kontroll i morgen men er ikke snakk om stripping eller tøying, bare vanlig kontroll. Så er det ikke ny kontroll før jeg er tolv dager på overtid....

Er rart det er så forskjellig fra plass til plass.....

Skrevet

er 2 dager på overtid, ingen tegn til noen ting, men har åpning og det er modent så hvorfor skjer det ikke noe?? :) men men enda 10 dager til mens termin, tror den stemmer mer en UL termin, men skal til JM i dag så får se hva hun gjør/sier :)

Skrevet

Jeg skulle nok opprinnelig ikke hatt så mye oppfølging,men har virkelig stått på krava og bedt legen henvise til sykehuset (det var der de tøyet), og har bedt om at de skal sette igang (pga 4 spontanaborter siden sist). Skal på sykehuset for tredje gang idag, men de er så utrolig opptatt av at ingen skal settes igang før 14 dager over termin... Men min erfaring er at man virkelig ikke får mer enn man krever:(

Skrevet

Er også her på overtid. - 10 dager i dag, så nå begynner jeg å bli utålmodig. Har følelsen av at jeg er den eneste her nå som har gått så lenge. Noen flere?

Skrevet

Er 7 dager på overtid, og ingentegn til fødsel. Tror jeg blir GAL! Er førstegangsfødende og hodet har ennå ikke festet seg....

Skrevet

Godt å høre at det er flere av oss! Jeg var på kontroll idag, 8 dager over tiden. Fremdeles UMODEN:( Fikk ny time på sykehuset på mandag. Blir sprø av hele greien. Lånte meg 2 bøker på biblioteket idag. Håper dagene flyr!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...