Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer på tricot-slen (bæresjal)? Evt har noen erfariner om andre bæresjal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilsvarer vel et ferdig knyttet elastisksjal? Gir litt færre stillinger å bære i enn et elastisksjal, men dekker de viktigste synes jeg.

Greit alternativ hvis knyting av sjal blir for voldsomt.

Samme gode bærekomfor som elastisksjal med brede stropper som fordeler vekta godt.

Mest egnet til de minste barna, dvs godt under året litt avhengig av vekt. Er forresten ikke beregnet for nyfødte såvidt jeg husker, mangler muligheten til å knyte "kengurulomme".

Har selv brukt kun elastisksjal og meitai.

Skrevet

Tricot Slen er et helt vanlig elastisk sjal =) Som du kan bruke alle knytinger som finnes, også tilpasset nyfødte!

Når det gjelder akkurat dette sjalet har jeg ikke noen erfaring, de største forskjellene på elastisk er vel kanskje tykkelsen. Om du føler det blir varmt, kan du prøve ett tynnere ett.

Skrevet

Vi har vært superfornøyde med Moby elastisk sjal, 400 kr for 1,5 år siden.

Skrevet

Jeg brukte bæresjalet veldig mye både på sykehuset med minstemann, og da vi fikk han hjem :) Funket veldig bra for meg, og han var roligere og følte seg tryggere enn om jeg skulle bært på han :) Man får mer frihet til å bruke armene og baby kan være med på det meste :) Og d bæresjalet jeg brukte kan man forandre på knyttingen etterhvert som barnet vokser :) Var helt supert for min del og rimelig i pris :)

Skrevet

Jeg har kjøpt BabaSling (selges på bleieboden.no). Ikke prøvd den ennå, men den virker kjempefin syns jeg. Men slipper 5 m som skal knyttes hver gang + på skulderen er det ikke bare stoff/en ring, men skikkelig polstret. Tror vi kommer til å bli veldig fornøyd med den - er som en slynge. Kan brukes fra nyfødt til 15 kg tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...