mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Mmmmmm.... Kiwi har de mest fantastiske appelsinene i et rødt lite nett. "blodappelsiner" som de heter. De er så syyyykt gode! Sure og helt fantastiske, spiste et helt nett i går, og det går nok et i dag også!
maibaby2012 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Mmmm:) Hørtes godt ut!! Jeg har også dilla på appelsiner, men jeg spiser first price appelseiner fra Kiwi. Sykt gode og saftige! Prøver å styre meg, så det blir bare en 2 -3 appelsiner om dagen. Får vann i munnen her jeg sitter:) Må nok gå å ta en nå!
februar baby! Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Dette er tydeligvis vanlig! Har hatt dilla på appelsinjuice og mandariner i månedsvis.Tror jeg er klar for å gå fra mandarin til appelsin, og da skal jeg prøve disse. Vi blir jo ikke syke, vi , med så mye c vitaminer innabords. Har slitt litt med søvnen, og det hjalp faktisk å kutte ned på så mange mandariner, saft og sukker om kvelden. Bare et lite tips, til andre som sliter med å sove:)
februar baby! Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Dette er tydeligvis vanlig! Har hatt dilla på appelsinjuice og mandariner i månedsvis.Tror jeg er klar for å gå fra mandarin til appelsin, og da skal jeg prøve disse. Vi blir jo ikke syke, vi , med så mye c vitaminer innabords. Har slitt litt med søvnen, og det hjalp faktisk å kutte ned på så mange mandariner, saft og sukker om kvelden. Bare et lite tips, til andre som sliter med å sove:)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Har egentlig alltid vært glad i appelsiner og mandariner... har gjerne kunnet drikke en liter juice til lunsj i stedet for noe annet... (helst sånn som ikke er fra konsentrat) men denne higen har blitt veldig forsterket etter jeg ble gravid! Og nå er appelsinene bare helt sykt gode! Cevita fra kiwi er også veldig gode! Mmmmm.... nå skal jeg skjære opp et par stykk og kose meg med "celebert selskap"
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Har egentlig alltid vært glad i appelsiner og mandariner... har gjerne kunnet drikke en liter juice til lunsj i stedet for noe annet... (helst sånn som ikke er fra konsentrat) men denne higen har blitt veldig forsterket etter jeg ble gravid! Og nå er appelsinene bare helt sykt gode! Cevita fra kiwi er også veldig gode! Mmmmm.... nå skal jeg skjære opp et par stykk og kose meg med "celebert selskap"
_Amanda_ Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Sitrus har vært min favoritt gjennom svangerskapet også! Jeg stakk bort på Kiwi og kjøpte blodappelsiner fra First Price etter tips fra dere. De var helt nydelig saftige, og perfekt balansert mellom surhet og sødme! NAM!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror at hvis man popper en sånn helletut man bruker til vinflasker i magen min nå så vil det sprute ut appelsinjuice! Jeg er såååå mett, men jeg har sinnsykt lyst på de to siste appelsinene jeg har, men jeg må kanskje spare de til i morgen tidlig-før jeg får gått på butikken og kjøpt flere... det var desverre bare et nett på kiwi i stad!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Endelig!! En hel gjeng som har dilla på appelsiner slik jeg har! Mmmmm! Mumse mumse!!
Mrs Mon-e Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Godt å høre det er flere:) Jeg MÅ starte dagen med 2-3 glass med appelsinjuice, så prøver jeg å ikke spise mer enn 2-3 appelsiner daglig. Er jo så godt med de søte saftige appelsinene de har nå, har akkurat vært å kjøpt inn nytt lager hehe... Jeg håper ikke alt fruktsukkeret og sukkeret i juicen fører til at jeg får en kjempebaby :-S Var på vekstkontroll for 2 uker siden og da lå han 7% over gjennomsnittet, var visst ikke noe farlig det før det begynte å komme opp i 15-20%.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2010 Uff, det med fruktsukker har jeg ikke tenkt så veldig på... Har liksom tenkt at så lenge jeg holder meg unna masse godis så går det greit, og har jo vært såååå flink! Kjedelig om det er "bortkasta" fordi jeg har spist haugevis med appelsiner! Hehe Også kom jeg plutselig til å tenke på om appelsiner er en av de tingene en skal unngå når en ammer??? Noen som vet? Da dør jeg!
b77h Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 Hehe, jeg har også hatt appelsin-dilla i perioder - spesielt i høst. Men også grapefrukt + i julen gikk klementinene ned dagen lang... Mmmm...gleder meg til blodappelsiner - de er helt klart de beste! Men til dere som drikker MASSE appelsinjuice og tror det er kjempesunt...så er det dessverre ikke det. Jeg drikker også et glass til frokost, men prøver å stoppe der. For det første så er det masse sukker + veldig surt (appelsiner man spiser virker ikke like surt på kroppen). Altså mye appelsinjuice er med på å gi lav ph-verdi i kroppen. Det er faktisk surere enn cola... Og juice fra konsentrat tror jeg ikke det er mye næring/vitaminer tilbake i...Nei, nyt heller "ordentlig" fersk juice i litt mindre mengder! ps; vann med litt sitron skvist i kan jo være en erstatning? Sitron har merkelig nok omvendt effekt på kroppen; det blir basisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå