TBmaibaby2010 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 I 2 netter nå har jeg lekket bittelitt fra brystene... Vet at dette er vanlig og kan skje. Trodde jeg skulle være en av de heldige som slapp unna. Men neida! Lurer nå på om det vil komme til å lekke på dagtid og...? Kan man lekke så mye at man får sånne våte flekker som man gjør ved amming hvis man ikke bruker ammeinnlegg? Burde jeg kanskje begynne med ammeinnlegg nå? Noen med erfaring eller som også lekker som vil dele litt tanker og hva dere selv gjør?
TBmaibaby2010 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2010 Er forresten 22 uker på vei, begynner på 23 i morgen! Har "lekasjen" gitt seg hos noen? Lurer på hvordan det vil bli å eventuelt gå med lekk i 17 uker til?!!
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 jeg har også begynt :S begynte akkurat 18+0, til min store forskrekkelse. Trodde det var leenge til det kom til å skje! Kan lekke både på dagen og natten, men er foreløpig bare dråper så jeg bruker ikke ammeinnlegg, tenkte å se det litt an hvordan/om det utvikler seg.
TBmaibaby2010 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 Leste for en stund siden at dette kunne begynne tidlig. Og hvis man ikke hadde begynt, skulle man bare tenke at man var heldig som slapp unna. Har liksom forholdt meg til det jeg da, men i grunn visst at det kunne fortsatt komme. Men ble litt paff må jeg si! Samtidig som jeg måtte smile litt, jeg har melk i brystene mine!!! Enda en forandring og bekreftelse på hva som faktisk skjer! Er førstegangs og føler og følger veldig med på alt som skjer med meg og den lille! Er så fasinert over alt! Og nå skjer dette uvirkelige miraklet meg! Hm, ja, det er vel ikke annet å gjøre enn å bare se det ann...
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 I forrige svangerskap måtte jeg bruke ammeinnlegg de 3 siste mnd pga lekkasje;)nå er jeg kommet til uke 21 og enda ikke fått lekkasje, men den kommer nok, å da er d bare å finne fram innlegg igjen;)Godt tegn på at du får god melkeproduksjon da:)
TBmaibaby2010 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 hm, du sier det, ja... Må kanskje bare kjøpe inn ammeinnlegg jeg da så jeg har i beredskap! Må jo ha det før eller siden alikevel! Du mener det, at det er et godt tegn? Jeg har i grunn håpet på det selv også, at det kan være det! Håper du har rett!
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er 22+4 og har hatt litt sekresjon siden uke 16-17, men det har ikke blitt verre og er fortsatt så lite at jeg ikke trenger ammeinnlegg. Jeg tok det op med jordmor når jeg var på kontroll for 1 uke siden. Hun svarte "å så fantastisk" og sa at det var et veldigt godt tegn på at allt var som det skulle. Videre var det inget å "gjøre åt det" annet enn å kjøpe ammeinnlegg.
TBmaibaby2010 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 Det er sikkert forskjelig fra person til person om hvordan dette utvikler seg... Jeg håper i grunn det ikke blir mer enn det lille som kommer om natta. Har merket det litt på dagen i dag og. Men det er snakk om bare bitte litt. Så bra at det er et godt tegn! Ammeinnlegg skal nok kjøpes inn, så det finnes i hus hvis det skulle bli behov.
minimii Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg lekker også! Skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde "sikleflekker" på lakenet når jeg våknet om morgenen. Bruker jo liksom ikke å sikle om natta og i hvert fall ikke på lakenet! hehe.. Men etterhvert våknet jeg faktisk av at det dryppet ned på armene når jeg ligger på siden, så da var jo mysteriet løst. Så langt skjer det bare om natten, men det er vel bare å gå å kjøpe ammeinnlegg ja. Er jo ikke spesielt kult å sitte i kundemøter og plutselig ha to våte flekker på genseren..
eja Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Jess. Her startet det i uke 16-17 allerede. Er nå i min 28. uke, og det gir seg ikke. Det blir bare mer. Nå må jeg bruke innlegg på natta for å unngå å våkne i en dam... Det er litt irriterende, men samtidig er jeg litt enig med noen over om at det er nok en bekreftelse på det som skjer, og dermed nesten litt gøy også. Hehe. Bra det er et godt tegn på at alt står bra til da i allefall
TBmaibaby2010 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2010 Det var sånn det var med meg også. Så flekker på lakenet i bryst høyde og skjønte ikke med en gang hva det var. Men det tok meg bare noen sekunder å huske at det kunne oppstå "lekasje" fra brystene! hehe Natta etterpå drømte jeg mye om det og var nok veldig med på at jeg ville se dette hvis det faktisk var at det lekker. Og da våknet jeg av at jeg fikk noe vått på armen. Hehe, jeg vil heller ikke ha flekker på genseren blandt andre mennesker...
TBmaibaby2010 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2010 Håper jeg slipper det, å måtte sove med BH om natta... Ja, det må være irriterende. Men skulle det bli så mye her og så må jo det være bedre enn å våkne med veldig våt laken eller dyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå