ninimi;) Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Da har jeg fått melk alt- det renner så jeg må bruke innlegg..... er 3 gangs fødene og har aldri opplevt dette tidligere... Andre med erfaring?
fia08 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg fikk nok melk enda tidligere enn deg i første svangerskap (men lakk ikke så veldig mye) og i dette har jeg hatt melk hele tiden da jeg sluttet å amme da jeg var 2-3 mnd på vei. Melken har vært der hele tiden men går litt opp og ned hvor mye jeg lekker. Bruker ammeinnlegg etter behov.
Annci<3 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er førstegangs i uke 35 og har hatt melk i flere måneder.
Annci<3 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er førstegangs i uke 35 og har hatt melk i flere måneder.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Ja;-) jeg hadde det sånn med begge mine to første,men ikke nå med nr 3 så vær glad du,jeg er erligtalt litt bekymret for at jeg ikke får melk denne gang?:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå