Gå til innhold

Noen som har opplevd svakere tester og likevel vært gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv test for en uke siden, testet så positivt og med sterkere strek seks dager på rad. Nå i to dager har streken vært svakere. Er det helt sikkert at dette er en kjemisk eller har noen opplevd dette og at det gikk bra? Kan legge til at jeg temper og den er fremdeles høy og jeg har ingen spotting eller blødninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tok én test, jeg... Det holdt.

Skrevet

Jøss, er det du som sponser julebordet for CB (eller hva du nå bruker) i år eller. older vel med en, maks to tester skulle jeg mene.

Skrevet

Så utrolig konstruktive svar folk gir da, kan man ikke bare la være å svare hvis man ikke har noe fornuftig å si? Dessuten er det jo litt latterlig av dere å le av henne, for sannsynligvis er det dere her som er unormale, de aller fleste bruker mer enn en eller to tester fordi de vil se utviklingen eller synes det er spennende å se den positive testen komme fram. Men det er nå fint å kunne snakke negativt om noen bak anonym-navnet, skikkelig modent...

Dessverre har jeg ikke opplevd det samme som deg TS, men håper det går bra. :-)

Skrevet

med 9 positive tester, hvor bare to viser litt svak positivt, så tror jeg at jeg tør å garantere deg at du er ganske så gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...