Petit-Potet Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har fått ultralyd fra ullevål 15 mars, da er jeg nesten 19 uker... Men jeg vil jo som så mange andre gjerne, gjerne vite kjønn med en gang! Huff, jeg vet det er utålmodig og kanskje litt teit. Eller er det det? Jeg har blitt anbefalt en klinikk på majorstuen som sier de ser kjønn i uke 14. Jeg ringte de i dag og de bekreftet dette. Er det et lokketilbud eller ser de som regel kjønn i uke 14? Jeg er velig usikker. Og hva tenker dere om at ul er skadelig for barnet eller ikke?
odin123 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 hei! jeg suns og det var lenge og vente til uke 19, er jo nesten hallveis då, så jeg ringte en privat jordmor og var hos henne når jeg var i uke 14+3 og da fikk jeg vite kjønn. og når jeg kom på den ordinære ultralyden i uke 19, var det fortsatt samme kjønn, så viss di ligger godt til i magen så er det muligt og se kjønne ja lykke til jaffal
Petit-Potet Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 Takk for bra svar. Vil være 14+5 på timen jeg har bestilt, så hvis jeg også er heldig får jeg kanskje vite det ja:) Lykke til videre og kos deg med den lille skjønne i magen...
odin123 Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 vi får bare krysse fingrene. og at denn lille spiren er villig til og sammarbeide
juni2010mamma Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Jeg var på ul i uke 14+6 og fikk vite kjønn, det var forsatt en gutt på ordinær ul også) Jeg skjønner deg veldig godt, det er utrolig lenge å vente. Vi klarte det ikke:)) Blir liksom så virkelig når man får vite kjønn.... Masse lykke til, håper du får se kjønn:)
Petit-Potet Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 Takk, dere:) Jeg tar timen! Kos dere masse med skjønningene deres og lykke til <3
maria isabell Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 har du penger og tid til det,så hvorfor ikke:) syntes det er lenge å vente til ordinær ul selv:) lurer på om det blir gutt eller jente:) det er helt likegyldig om det er jente eller gutt,men eg er sååååååååå nysjerrig:) må nok vente til ordiner ul her...har ikke tid eller penger til ekstra ul i uke 14...men det hadde vert gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå