Lykkeliten 2 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hei alle sammen Dette høres litt rart ut, men jeg syns magen er blitt mindre siste uken.. Har tenkt på om det kan være at jeg var ekstra oppblåst i begynnelsen (uke6 osv)? Er nå 13+4 uker og nå ser magen ut som gravidmage kun om kvelden. Noen andre som har opplevd det?
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 ja, det opplever jeg også. magen var større for noen uker siden, pga oppblåsthet antar jeg. nå har jeg mest mage om kvelden, av og til litt om morgenen. grunnen til at vi merker sånne forskjeller nå er vel fordi magen i urgangspunktet ikke er så stor, og da er det lett å se, men tror den oppfører seg slik hele svangerskapet. det kommer bla på hvor mye du spiser, hvor fulle tarmene er osv....helt normalt:)
Lykkeliten 2 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 Oki takk for svar. Jeg begynte nesten å lure på om babyen hadde sluttet å vokse osv, men har jo vondt i brystene og hodepine og sånn ennå så det er jo symptomer. Da får jeg bare slappe av og vente til magen blir gravidmage hele tiden
Money Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Er 14 fullgåtte uker nå, og mandag våknet jeg opp med nesten "normal" mage. Ikke oppblåst i det hele tatt, før ut på ettermiddagen når jeg har fått i meg flere måltider. For meg kjennes det mer rett nå, for oppblåst var jeg ikke i det hele tatt med førstemann
MOsl Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Typisk at man er, og føler seg, litt større på kvelden. Og mye har nok med luft og mat å gjøre etter en lang dag, men magen forandrer seg litt hele tiden i forhold til hvordan barnet ligger. Om det ligger langsmed eller på tvers, så kan magen bli mindre eller større.
jentemamma Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Har det akkurat på samme måten. Er 12:4 og har flat mage om dagen, og skikkelig gravidmage om kvelden, ser kanskje ut som 20 uker, hehe. Har skrevet ned fra forrige svangerskap og da ble buksene trange i uke 15, så håper at magen begynner å vokse snart!
Mjølkekua Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er 21/22 uker og følte en liten periode at magen ble mindre.. så ble den større igjen og noen dager forrige uke litt mindre igjen. Tror det er helt normalt og kommer nok an på inntak av mat, luft, leie til baby etc. Ligger helt på kurven i SF mål, så er nok bare jeg (og du) som bekymrer meg (oss) unødvendig.
Lykkeliten 2 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 Ja er nok det. Tenker jo på alt mulig og tror jeg bekymrer meg mye unødig. Gleder meg til å kjenne ordentlige spark nå. Kjenner av og til små dult på venstre side kan jo være det er spark for jeg hører flere som begynner å kjenne små dult og mest på venstre siden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå