Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10 dager til termin, og farmor døde idag.. Får håpe at babyen holder seg inne til begravelse og alt er over.. Huff, for et dårlig tidspunkt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist. Men sånt passer uansett aldri. Om babyen kommer ubeleilig så har iallefal alle forståelse for hvorfor du evt ikke kan komme i begravelsen.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan dette kan hjelpe men jeg følte en trang til å svare deg..

Den dagen min farfar døde kom hans første oldebarn til verden!

Jeg er ikke veldig kristen av meg men velger å tro at min farfar fikk på et eller annet nivå se sitt 1 oldebarn..Kanskje var det meningen at det skulle skje..

I begravelsen ble dette oldebarnet presentert i kirken å det går ikke ann å beskrive følelsen alle satt med etter dette..

Noe helt spesielt,et evig minne..et godt minne!

Om du føder før begravelsen så kanskje dette var meningen slik at barnet ditt skal få ta farvel utenfor magen?

Skrevet

Ta godt vare på deg selv! Det er ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett nå.

Bestemoren min lå også for døden da jeg hadde termin sist. Jeg tenkte på det hele tiden og var veldig bekymret.

Vi stod hverandre veldig nært og jeg var vell mest redd for at hun skulle dø mens jeg fødte og ikke fikk anledning til å si skikkelig farvell med henne.

Hun døde ikke før 3mnd senere. Da var hun 5år på overtid etter første gang hun fikk høre at hun lå på det siste.

Det ødela hele mitt sv.skap og fødselsopplevelse.

Hver gang jeg var på ul var det rett ned til henne for å vise frem bildene.

Huff, kjenner jeg får tårer i øynene her!!

Ta godt vare på deg selv og huska at det er lov å glede seg over de positive tingene selv i en slik trist tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...