Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Synes det virker som om de fleste voksne er veldig stive i kroppen, stemmer det? Selv kan jeg sitte i skredderstilling, på huk osv hvor lenge det skal være. ligge med beina på nakken til mannen min når vi har sex, selv om han legger seg helt ned over meg slik at vi kysser samtidig osv. Er dette uvanlig å greie? Jeg er over 40 og har aldri trent noe spesielt i hele mitt liv, men har aldri sluttet med å gjøre bøy-og-tøy-ting, klatrer rundt i steinurer og trær osv som jeg gjorde da jeg var barn.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Her er det nok litt gener altså..Ser jo forksjell på barn også..Bittesmå er alle myke..Men når de starter på skolen er det stor forskjell. Noen går rett ut i spagaten (begge typer) andre greier nesten ikke ta i gulvet med fingertuppene med strake knær... Jeg har alltid vært myk..Trener en del nå, jogging/sykkel, tøyer ALDRI ut. MEn tar lett ned i gulvet med strake knære..Håndflaten nedi..Pr dags dato er jeg ikke ned i spagat, men vet at et par uker "terping" på det, så er jeg der (kunne det i sommer nemmelig)..FÅr også begge knær nedi gulvet når jeg tar de "bak hodet" nå jeg ligger på rygg.... Jeg er 32. MIn søster er likedann, men min bror har vært en stokk hele livet.:VI har vel alltid trent og beveget oss alle mann, så ikke noe forskjell der skal være...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg var smidig helt til jeg fikk skikkelige ryggproblemmer.. Da gikk det over... Klarer å sitte på huk i tretti min, har aldri klart å sitte i skrederstilling, la mine egne ben på nakken før, men nå får jeg dem knapt i brysthøyde... Kan lett trennes opp igjen, men det er den dørstokk mila da..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er også over 40, men ikke like myk som deg. Jeg har bestandig vært stiv og det har jo ikke akkurat blitt bedre, men jeg har jo ingen problemer med det i dagilglivet. Jeg er også glad i å klatre, stpe kråke med ungene ol. Likevel skulle jeg nok ønsket meg litt større fleksibilitet noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå