Gå til innhold

Hva er din BMI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg rundet 70 kg og håper ikke jeg fortsetter å legge på meg 1 kg pr uke framover. Har fortsatt ok BMI, men lurer på hvor dere andre ligger i forhold til vekta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med ekstra etter første, men bmi på 29, er helt fornøyd på sykehuset med dette, er ikke feit, bruker str 42 til vanlig som sitter fint. Ikke gått opp noe til nå 13 og en hal

Skrevet

Alt for lav! Men det er ikke noe å trakte etter heller. Veldig fint å ha litt å tære på under ammingen (dersom man er normal-litt tynn fra før i hvert fall). Og vil jo gjerne at babyen skal få de byggestoffene den trenger... Ytterpunktene er i grunnen ikke noe særlig om det er den ene eller andre veien.

Så lenge du spiser sunt og normale porsjoner under graviditeten så er det helt sikkert veldig bra. Kos deg og ikke tenk så alt for mye på kiloene. Heller på å være sunn =O)

Det er i alle fall ikke lurt å starte en slankekur under graviditeten. Svigerinnen min er litt stor, men kuttet alt godteri når hun ble gravid. Da gikk hun opp bare ca 6 kg og slapp å slite med så alt for mye ekstra i etterkant av fødselen. Forøvrig ingen slager å slanke seg så lenge man ammer heller. Det tar den tiden det tar - og ammingen gjør jo at kiloene går sakte men trutt nedover. Hvis man slanker seg så mister man fort melk og en sulten baby er hverken hyggelig eller bra. =O(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...