Gå til innhold

*snufs* Leste akkurat om Gøril og Jesper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt grusomt! Jeg sender mine varmeste tanker til Gøril og hennes familie...

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Ja,det er helt grusomt! Vesle tapre Jesper med de vakre øynene.

Min medfølelse sendes til Gøril,kjærestemann og lille Tilde.

Skrevet

Lurer jeg også på. har hørt om de før.

Gjest vinterbrud
Skrevet

For noen få dager siden,døde dessverre vesle tapre Jesper.

Dette er en liten kjempe som har gjort et sterkt inntrykk på meg.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Har vært og lest de siste innleggene på bloggen hennes nå, og tårene renner og renner. Alt hva de har måttet gå igjennom!

Jeg blir helt dårlig av å tenke på hvordan det må være å gå gjennom noe slikt!

Til dere som lurer, Gøril mistet sin lille gutt Jesper på 2,5 år her i forrige uke. Han hadde vært syk hele livet sitt.

Hvil i fred lille Jesper, en fantastisk nydelig gutt!

Skrevet

Ja, tårene strømmet på. Jeg har fulgt dem siden hun var gravid, da vi hadde termin i samme mnde, og han har gjort et meget sterkt inntrykk på meg. Mammahjertet mitt blør for dem nå.

Skrevet

Ja helt forferdelig..

Virkelig en vekker til meg som henger meg opp i bagateller og syter for den minste ting. Slike historier får meg til å holde kjeft, en god stund.

Tenkt så mye på familien i disse dager. Tror ikke det finnes et verre syn enn små kister..

Skrevet

å herregud. Tårene renner i strie strømmer. Hun fikk Jesper bare få mnd før jeg fikk gutten min og jeg har lest om de både her og i Henne. Den familien har gjort et enormt inntrykk på meg og jeg har tenkt så mye på dem.

Min dypeste medfølelse og varme klemmer til den lille familien. Ord blir så fattige, jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg gråter for dere og tenner et lys for lille vakre Jesper <3

Skrevet

Jeg har også lest bloggen, og tårene triller... Huff.. Dette er så forferdelig trist.. Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er for dem, når jeg reagerer så sterkt..

Å så store vakre øyne lille Jesper har..

Skrevet

har noe link??

Skrevet

har noen link?

Skrevet

Huff, så forferdelig trist.

Vi gikk gravide samtidig, jeg husker godt hun kom tilbake fra undersøkelsen som fortalte om Jespers sykdom.

Sender lys og varme tanker til Gøril og hennes familie.

Skrevet

Tragisk. Trist å se dødsannonsen sto i avisa i dag ;/

Skrevet

Dette tror jeg er det tristeste jeg har lest. Mine varmeste tanker går til hele familien...

Skrevet

Uff, sender familien varme tanker..... Har tenkt ofte på dem.....

Skrevet

Forferdelig trist, og grusomt urettferdig!

Skrevet

Huff ja- leste bloggen igjen i dag og tårene renner! Gråter skikkelig og klarer ikke å stoppe.

Sender de varmeste tanker til familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...