Gå til innhold

Når pakket dere sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva var det smarteste dere hadde med? sånn i tillegg til klær og andre "nødvendigheter"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smarteste var uten tvil boksen med bixit kjeks :) Klarte ikke mat under fødselsforløpet, så spiste kun bixit kjeks fra halv 7 om morgene til jeg fikk middag på sykehuset kl. 6 på kvelden. Klarte ikke tanken på mat før da.

Så kan det være lurt med mobillader, lader til kamera, ikke minst kamera;) Jeg var veldig glad jeg hadde crocsn min med!! Gode å gå i etterpå..

Skrevet

Pakket etter at riene startet og med nr 2 etter at vannet gikk.

Det viktigste var lesestoff, penger og mat til mannen.

Skrevet

Pakket 1 mnd før termin og pakket i grunn bare det mest nødvendige, klær og toalettsaker. Mer trengte jeg egentlig ikke.

Jeg ble satt i gang og hadde bare noen få timer med dødtid på sykehuset før fødselen startet. Til disse timene gikk mannen i kiosken og kjøpte litt lesestoff til meg. Under fødselen, med rier annenhvert minutt i 9 timer, hadde jeg mer enn nok med meg selv og trengte ikke noe spesielt.

Eneste jeg fikk behov for etterhvert var noen drops og noe å smøre på leppene. Det er varmt og er tørr luft på sykehus, og da blir man lett tørr i munnen og på leppene.

Skrevet

Vi pakket når riene var i gang, men jeg hadde lagt fram noen ting allerede. Ingen fødsler er like, men jeg hadde ingen interesse for mat siden jeg hadde rier hvert 2 minutt fra begynnelsen av. Rent praktisk tror jeg dermed at det var fotoapparatet vi hadde mest nytte av, men da etter at fødselen var overstått selvfølgelig. ;) Mannen hadde glede av snacksen vi tok med, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...