Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Og hva var det smarteste dere hadde med? sånn i tillegg til klær og andre "nødvendigheter"
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Smarteste var uten tvil boksen med bixit kjeks Klarte ikke mat under fødselsforløpet, så spiste kun bixit kjeks fra halv 7 om morgene til jeg fikk middag på sykehuset kl. 6 på kvelden. Klarte ikke tanken på mat før da. Så kan det være lurt med mobillader, lader til kamera, ikke minst kamera;) Jeg var veldig glad jeg hadde crocsn min med!! Gode å gå i etterpå..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Pakket etter at riene startet og med nr 2 etter at vannet gikk. Det viktigste var lesestoff, penger og mat til mannen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Pakket 1 mnd før termin og pakket i grunn bare det mest nødvendige, klær og toalettsaker. Mer trengte jeg egentlig ikke. Jeg ble satt i gang og hadde bare noen få timer med dødtid på sykehuset før fødselen startet. Til disse timene gikk mannen i kiosken og kjøpte litt lesestoff til meg. Under fødselen, med rier annenhvert minutt i 9 timer, hadde jeg mer enn nok med meg selv og trengte ikke noe spesielt. Eneste jeg fikk behov for etterhvert var noen drops og noe å smøre på leppene. Det er varmt og er tørr luft på sykehus, og da blir man lett tørr i munnen og på leppene.
Romeren Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Vi pakket når riene var i gang, men jeg hadde lagt fram noen ting allerede. Ingen fødsler er like, men jeg hadde ingen interesse for mat siden jeg hadde rier hvert 2 minutt fra begynnelsen av. Rent praktisk tror jeg dermed at det var fotoapparatet vi hadde mest nytte av, men da etter at fødselen var overstått selvfølgelig. Mannen hadde glede av snacksen vi tok med, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå