Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 tror det er kynnere (etter det jeg har fått høre da) våkner på ryggen av og til om morran og kjenner det strammer seg nederst på magen.. og når kjenner etter så er det skikkelig hard også gir det seg... hørt at det er livmora som trekker seg sammen.. "trener" til den store dagen...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Ja, jeg har det. Er nå 17+3. legen min mente det var litt vel tidlig, så hun undersökte meg i går. Alt så bra ut. Jeg har lest det er vanlig å få kynnere tidlig med nr. 2, og med 1.mann hadde jeg det förste gang tdilig i uke 19, så tenkte ikke dette var så bekymringsverdig. Men legen var visst av en annen oppfatning. Tror at en jormor hadde svar noe annet egentlig. Lest masse om det, og det höres jo ut som at dette er normalt. Når har du termin? Jeg har 12. juli. UL til mandag. Har du vært der ennå?
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 dette høres veldig ut som kynnere..om du har lite "magefett"kan det tom ses:p jeg vet, har sjekka jeg fikk kynnere kjempe tidlig, å synes det er rart legen sier det er unormalt..for det var ikke det jeg fikk beskjer om,eller har erfart selv..kose deg med de, å se på det som et tegn på at alt virker som det skal;) selv om det kanskje ikke altid er like behaglig:p jeg får også beskjed om at jeg skal ta det som et lite hint, å roe ned litt:) stress er ikke helt bra, å det virker som at det er det som frammkaller de, noen ganger..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2010 aww.. termin på bursdagen min jo.. hehe.. mens termin her er 2juli.. skal på ordinær ul den 11feb GLEDER MEG SOM BARE DET HER.... så håper uka her går fort
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Fin bursdag du har da Er jo mulig terminen forflyttes etter UL, da, men tror egentlig ikke det Jeg også teller dager til UL. GLEDER MEG!! Men har også i tankene at jeg håper alt er bra, da.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Ja, johooo. Jeg synes også det var rart hun sa det, og som sagt, så tror jeg en jordmor hadde hatt et annet svar. Men legen min er egentlig veldig flink hun også. Kjempefornöyd med henne.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 hihi.. i know litt spent og.. håper den lille frisk som en fisk her.. har sett og kan høre den dagelig hvis vil og hjertet dy\unker som bare det og den dulter borti rett som det er her nede
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2010 får det bare når jeg ligger i senga.. før jeg står opp om morra`n.. får ikke tatt det mer med ro da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå