Gå til innhold

Er det noen av dere som skal holde tale for mannen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg heller skal synge for min kjære ;))) Hørt om noen som gjør filmopptak på forhånd der man snakker til sin kommende mann..

Hva med dere jenter? Hvor mange av dere skal holde tale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, synge foran alle gjestene? da er du tøff!!!. Eg har tenkt å tale til min mann ja, men det kommer nok ikke til å bli så bra. Eg er så følsom og tenk for en fantastisk dag dette er, såååå eg kommer bare til å griiiine:o).

Eg skal gjøre mitt beste ihvertfall:o).

Skrevet

Jeg skal også synge for han når vi gifter oss. Tenkte å synge når kaffegjestene også er på plass. From this moment blir sangen :)

Blir spennende :)

Skrevet

Jeg skal holde tale og midt i talen kommer en sang som betyr en del for oss begge to

Skrevet

jeg skal få laget en sang som blir spelt av bandet, men som alle kan synge sammens med på.... jeg klarer ikke å synge fremfor alle eller tale fremfor alle..... blir såååå nærvøs at alt bare bli tulll.... kan gå greit hvis man har en del alkohol innenbords, men det syns ikke jeg passer seg på en sånn dag som dette ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes dere er tøffe allesammen...snakk om å gråte..jeg merker jeg begynner å gråte bare jeg tenker på dette. Hvordan skal dette gå tro??? :S

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg har og veldigt lyst til å synge i bryllupet, men er redd jeg ikke ska klare det=( jeg har lyst at synge i kirken for vi ska ha typen til en vennine som ska synge, så kansje jeg hadde våget viss vi sang sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...