Gå til innhold

HVA POKKER ER DET MED DISSE SIDENE FOR TIDEN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo nesten håpløst å skrive innlegg + svare på innlegg. Og skal man inn på et innlegg for å se på svarene, så er det plutselig ikke svar der, selv om det faktisk står at det er flere svar.

Jøye meg for en klønete måte å formulere seg på, men blås :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Webmaster har laget et innlegg om det på Ris og ros, er visst tekniske problemer..

Skrevet

Ja, tregt. De jobber med det.

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv!

AAAARRRRGHH!!!!!!

Det tar en evighet å poste innlegg, eller svare på innlegg.

Jeg rakk faktisk å lese gjennom dagbladet.no mens et av svarene mine ble postet.........................

Skrevet

Hvor mange dager tar det å fikse tekniske problemer, egentlig? Med så mye reklame det er på disse sidene, burde de ha råd til noen som greier å få siden opp og gå igjen etter relativt kort tid...

Skrevet

Hvis det tar kjempelang tid å svare, kan dere navigere dere bort fra svar-siden. Svaret blir postet uansett :)

Skrevet

Trykk på lagre, så trykker du direkte på skravlesiden eller en annen side i menye til venstre og vips så blir det lagret..

Funker her i hvert fall.

Skrevet

Tips når du skal poste et innlegg, og det henger seg opp: Jeg trykker på stopp knappen, og deretter oppdater, og så bare finn fram forumsiden igjen, så ligger svaret postet skal du se.. (det funker hvertfall her, om ikke annet..)

Skrevet

Tips når du skal poste et innlegg, og det bruker lang tid: Jeg trykker på stopp knappen, og deretter oppdater, og så bare finn fram forumsiden igjen, så ligger svaret postet skal du se.. (det funker hvertfall her, om ikke annet..)

Skrevet

Er det derfor det svaret ditt er postet to ganger?.. ;)

Skrevet

Det er flere ganger at et svar blir postet flere ganger:) Henger seg opp..

Skrevet

Jeg vet, jeg måtte bare :) 2 hovedinnlegg med svar litt her og litt der er også kjempe fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...