Gå til innhold

irritert og ikke så begeistra på samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mer og mer avsmak på samboer...?!

Irriterer meg over alt han gjør.. mest lyst å sende han langt vekk. Og da har han akkurat kommet hjem fra en helgetur.

Men tror det ligger mer i mine hormoner enn han,- han er kanskje litt mer selvopptatt med trenning og utseende og gjør litt mindre husarbeid. Det er litt vi skulle ha tatt tak i huset, og han gidder ikke mer siden vi har gjort så mye de siste 4 årene. Forstår han godt, men alikevel...

Kjenner jeg er sint innvendig...andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er akkurat som å høre meg selv gitt.. Har til tider tenkt om følelsene mine er forsvunnet helt for han, alt han gjør er jo feil, hehe... Men er nok bare hormonene som bruser! Blir spennende å se hva jeg synes når snuppa har kommet ut.. Hehe.. 10 lange uker igjen gitt...

Skrevet

ååå takk:):)

godt å høre det er flere.... har på nøyaktig samme måte, alt han gjør og sier irriterer meg, til og med måten han har håret på irriterer meg.. haha

men jeg håper som dere at det er hormonene som spiller inn her... Tyder jo litt på det også da, siden vi er flere i "samme bås"....

jeg har bare 9 dager til termin, så håper jeg blir stormforelsket da... hahahaha:)

Skrevet

Ja, det håper jeg og på :D

Skrevet

I følge min jordmor er det mange som ikke kan fordra mennene sine under svangerskapet. Det er bare hormonelt, men det er klart det ikke akkurat hjelper når de er late og lite forståelsesfulle og i tillegg stygge på håret! :o)

Skrevet

Plutselig ble jeg glad for at min ikke har hår på hodet :D

Jeg har heldigvis ikke fått noe irritasjon mot samboer, men svigermor derimot ... :S

Skrevet

Hehehe... Jeg var slik de første mnd av svangerskapet, og det hendte faktisk at jeg var så irritert på ham at jeg angret på hele babyprosjektet. Nesten så jeg fikk lyst til å ta abort (og dette var et lenge planlagt barn) og flytte fra ham.

Heldigvis gikk det over, og resten av svangerskapet har jeg vært veldig forelsket i den superflinke samboeren min. Han er jo så gooood! :)

Den siste tiden har jeg vært mye hormonell igjen, og tar meg nok nær av mye rart, og overdramatiserer en del...

Noen dager blir jeg eksplosivt sinna på ham, og det ender med at jeg hyler, kjefter og bryter ut i krampegråt, men da er han flink til å komme og holde rundt meg til jeg klarer å slutte å gråte.

Regner med at det blir bedre når veslejenta er ute, og det er heldigvis ikke så lenge til!

Skrevet

I forrig svangerskap var det Linn Skåber jeg ikke tålte trynet på. Det har gått over og synes hun er morsom igjen... ;0)

Nå er det desverre en arbeidskollega jeg ikke kan fordra. Prøver å ikke la det ta helt av, men jeg bliiiiiir gaaaaaaal!

Mannen min er like fin enda=)

Skrevet

I forrig svangerskap var det Linn Skåber jeg ikke tålte trynet på. Det har gått over og synes hun er morsom igjen... ;0)

Nå er det desverre en arbeidskollega jeg ikke kan fordra. Prøver å ikke la det ta helt av, men jeg bliiiiiir gaaaaaaal!

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Ikke bare jeg som har problemer med at innlegget blir stående og "spinne" skjønner jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...