Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 2 februar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager igjen. Er førstegangs, tror ikke junioren vår kommer denne uken, men at det blir noen dager på overtid:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 dager igjen... Sliten nå ja...

Skrevet

5 dager igjen, og VELDIG klar for å komme i gang.

Skrevet

33 dager igjen!!

Skrevet

Elsker denne tråden, for da ser jeg at det går nedover for hver dag;)

38dager til termin!

Skrevet

1 dag igjen og ikke noen tegn på fødsel enda, blir vel noen dager overtid... Men men, det er jo snart min tur uansett :)

Skrevet

1 dag igjen til termin og ikke noen tegn til fødsel enda, så det blir nok noen dager overtid på meg... Men men, det er jo snart min tur uansett :)

Skrevet

17 dager igjen til termin <3

Skrevet

50 dager... Føler meg helt elendig i dag, hodepine og uvel så akkuart nå er det tungt med stor mage... Blir vel bedre i morgen!

Skrevet

19 dager igjen:D -og i dag har jeg handlet litt til den lille. God følelse å være i gang...

Skrevet

14 dager igjen :) Plutselig har det gått veldig fort! Synes ikke det er lenge siden jeg skrev 69 og sånt.. Kjenner nervene begynner å komme litt nå, ikke kjempebegeistret av tanken på fødsel :S

Skrevet

en dag på overtid.. jeg vil ha Nå.. *syte syte*:) hmhm

Skrevet

30 dager igjen, vært på kontroll i dag og alt er fint. Hodet er knapt festet som hun skrev, er andregangs så det går muligens ikke lenger ned i bekkenet før fødselen er i gang. Jeg er sååå spent på hvordan det skal skje jeg :)

Skrevet

2 dager igjen og veldig klar til å møte den lille. Trodde det var igang i natt, men den gang ei... :(

Skrevet

5 dager til termin! venter og venter... litt lei nå

Skrevet

65 dager igjen, bikker altså 31 uker i dag.

Skrevet

22 dager igjen! permisjonen har starta!!!!

Skrevet

Har heldigvis 84 dager igjen, kunne kanskje trengt flere... Midt i flytteprosess med kjøp og salg av hus. Og det nye huset er et skikkelig oppussingsobjekt. Pittelitt dårlig timing :-p

Skrevet

10 dager :) klar for å få hu ut nå =)

Skrevet

29 dager igjen!

Skrevet

50 dager her også:) Moro at vi er flere! Syns tida går ganske fort i grunnen!

Skrevet

Ul termin er 36 dager igjen

Mens termin 34 dagen igjen

Sannsynlig fødsel innen 21 dager

Men skal til ul på sykehuset neste uke,Mulig det blir igangsettelse pga vekstavvik :( Håper virkelig ikke det skjer __ Men ting tyder på det blir...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...