Gå til innhold

hvilken barnevogn?


juli83

Anbefalte innlegg

Har akkurat kastet meg inn i debatten om barnevogner. Morsomt, for tidligere har jeg aldri sett eller intr for vogner (ikke så rart da men), og nå studerer jeg alle som går forbi meg. hihi

 

Søsteren min har Mountain buggy, OTH, og anbefaler meg den på det sterkeste. Synes i itilegg den er fin og lett, så jeg heller litt mot den. Liker geneelt godt 3-hjuls vogner. Noen som har erfaringer med denne vognen og vet hvor mye jeg må ut med hvis jeg skal kjøpe den?

Tenkte på brukt, men hører det er dumt i forhold til garantier... Noen som vet noe om det?

 

Kom gjerne med gode forslag til andre vogner, gjerne 3-hjuls, som dere er fornøyde med!

 

Klem fra nord norge i Oslo :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde Quinny Freestyle med 3 hjul til vår første. Den fungerte bra når vi hadde på bag'n (og barnet var lite), men når man skal over i sportsdelen opplever jeg at den er for ustødig. Kan mye lettere velte om barnet beveger seg i vognen, og hvis man tar trikk/buss/tog osv. Helt håpløs på tog, må alltid klappe den sammen og ha lillegutt på fanget selv om han sover..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert beste vognene jeg hatt er Easywalker og TFK. Fantastiske trehjulsvogner som ikke veier noe, lett å kjøre, pumpehjul, stabile, masse plass, lette å brette inn i bil.

 

Me like!

 

Litt brukt er bra! Ikke noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tfk og er kjempefornøyd. God å trille. God plass i selve vognen og den tar liten plass i bil. Jeg har også prøvd Teutonia Spirit og den solgte jeg fort. Overhodet ikke fornøyd med den, så det er himmelvid forskjell på tfk og teutonia, i alle fall i slik jeg har erfart det. Men lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stod valget lenge mellom Easywalker sky og OTH/MB, og EW vant på detaljene. Hovedargumentet var at bag'en er større, noe er praktisk med julibarn som må bytte til sportsdel i løpet av vinteren. Og ikke minst prisen! Ew er noen tusen billigere.

Har en lang tråd om det, hvis du orker å lese ;)

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/141388243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...